2. Deník Abstinenta 2

2. Deník Abstinenta 2

Anotace: Kapitola 2

Sbírka: 2. Deník Abstinenta

Den třetí

Když mrzne, ani oheň nezahřeje.

Nejlepší na cestování je balení na poslední chvíli.
Seznam zapomenutých věcí obsahuje kulicha, který opravdu chyběl, kartáček na zuby a náhradní boty.

Jinak Šumava je opravdu nádherné místo. Byl jsem tam už dříve ale až teď jako dospělý a střízlivý jsem dokázal ocenit všechny krásy této části naší země.

I přes tu zimu, padající sníh, jsem si první večer na Šumavě opravdu užil.

Po krátké sedmi kilometrové procházce, která obsahovala setkání s místním pejskem z hájenky, který se rozhodl, že jsme jeho noví páníčci ale po chvilce ho přemohly jeho pudy a rozběhl se ulovit srnku, která nám přeběhla přes cestu a už jsme ho bohužel nikdy neviděli, jsme si udělali večer oheň.

Opekli jsme buřtíky a zjistili, že pokud teplota klesne pod nulu, tak vám nepomůže ani dobře rozdělaný oheň.

A to jako zkušený zálesák musím sám sobě dát facku, že jsem na to přišel až po 35 letech života.

Den čtvrtý

Auto je bohužel asi ten nejlepší vynález lidstva.

Možná vám to došlo, možná ne, ale každopádně nebyl jsem na Šumavě sám.

A největší výhoda toho nebýt tam sám, kromě úžasné možnosti všechno s někým sdílet, byla v tom, že dotyčná osoba je vlastníkem auta.

A auto má tu obrovskou výhodu, že se díky němu dá stihnout za den to, co mě by po svých zabralo třeba týden.

Rodiště Mistra Jana Husa, ani jsme nestihli posměšně chrastit sirkami, Prachatice, které dýchaly středověkem a hned za rohem zkurvenými komunistickými sídlišti, rozhledna Libín, kde jsem si zase ověřil, jak moc mě naše slunce nesnáší, protože cestou nahoru svítilo, když jsem se vyškrábal na rozhlednu bylo zataženo a hned po opětovném kontaktu se zemí vylezlo a na závěr nejúžasnější cukrárna ve Vimperku.

Bylo to krásné a na závěr tohoto úžasného dne sauna a ochlazování v jezírku kousek od sauny.

Bůh žehnej finskému národu.

Oprava původní myšlenky.

Sauna je nejlepší vynález v historii lidstva.
Autor Karel Letník, 08.04.2023
Přečteno 101x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí