2076 džesvajedžesva

2076 džesvajedžesva

2076 džesvajedžesva
10.3. 2024 3:09
teť, protožesito dovoprafdypamatuju, můžuklydněpřečíst, žesemfčérapotkal moudlouhověkou kamarátkumartu, kerámězná ušskočárku. jealevohofnorokůmlačí, nešjá. dyšsemjířek, ženicjiného kroměspysování, golfu, jízděnakole, kroucenívolantem, vaření, plavání, pětilekcí ynglyštiny azvukočeštiny neznám, takmyřekla tohletopovýdání:

„asybysy nikdyneřek, žejezvláštní, ženěkdy ysnasazenímživota musíčlověk konzumovatpyvo. znítojakoněco úplněneuveřitelnýho, aletuhle sejeden mujkámoš válelnagauči apopatho amok, žesepřetočíprolahváč, kerejmustál napodlaze. takovejpěknejfajnovej, hnetvedle tohogauče. mělholale skorotakových 50centymetů votzemě. ataksapěkněpovotočil, aledlouhonemochdosáhnout, ašseho konečnedotknul. aleftenmomentrána aprutkábolest fkříži. prasklývobratel aušhovezly. takžeplzeňsképyvovary bymělydávat ňákoukačku anebobečku pyvaročne, zaryskovačku, keroutu fšichnipoctupujeme, dyštyjejychpatokypyjeme. aprotožemartachcebýt téšslafná, takmětoužebněprosyla, abychjy uvetjakospoluautorku anebo spolumotorku, tojeprej jedno, tétoklasy, cošaninemusym spysovat, neboťsemto ušsepsal. ještemyřekla, žedyšjíneuvedu, taknašekamarátstvýkončí aušměnikdy neposvenadžesvu. neuvetsemjí nékulvanašemu chabémupřátelstvý, alkulvadžesvě sem musel.
napřátelstvýjísamozřejmě kadítopsysko, kerýtéšpochcalo známehostandy, aledžesvajedžsva.
Autor APV, 11.03.2024
Přečteno 33x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí