Sketches summer

Sketches summer

Anotace: Čtvrtek

Probuzení do mého bytu  po boku družka Han. Venku pod mrakem, prijemna teplota. Nakrajim makový závin a přinesu snídani na balkon. Sbalime poslední potřebné věci na festival a vyrážíme do ulic města. 

 S obrovskou krosnou na zádech, taškou se spacakem a karimatkou  (matkou na zlute kari)a velkým kulatym modrym stanem se prenasime do vlakového nádraží. Hani nese batoh a tašku s věcmi. Na nádraží jsme něco po čtvrt na jedenácte.

 

- inertní poznámky mysli - vzdáleny pocit - přibližný letopočet dopadu - smysl pádu - zápisky účastníka protivladniho odboje - etablovane elitní složky chemických separatistů - synkopicke tunely podzemí - nostalgicke prasne krajiny podzemního metra - turistické nákladní systémy pro dopravu zbraní a potravin - masa střeliva a obvazu - svět pod nákazou v rousce kolektivní hrozby - program futurizace mas selhal jako geneticke experimenty - nanometricke drony pod vrstvou radiace - poslední hrstka přeživších na starém kontinentu - nad orbity se vznášející orbitarium.

 

Projíždíme Prerovem, při sdilnem a vzrušujícím dialogu s Janym 'Machine Code a Current Value jsou strasni tunelari' to mas rech rikam a : 'spousta oblibenych tvůrců na line upu vůbec není tento rok, hlavně od stáje Methlab jejíž sound je dost distingtivni a antiutopicke narativy prevladaji v syntetickem pojetí. Při sugestivním liceni jak Sklena minuly ročník laka Janyho na velke Burgery se z kupe ozve nevrly a netrpelivy cestující a razne vystoupi. Z počátku si myslím, že je to zástupce veganske druzby, který je ochotný za posvátnou krávu položit život a bránit její utrpení. Články souvislosti jsou zde jiné, chce jen klid.'to budete muset zkousnout přijdou další'

 

- 3'33' nova etapa vládního sektoru přispěla ke korespondenci deficitu ve vesmírném programu. Segmentarni frikce utajenych dokumentů vyplynula na povrch. Ten kdo býval tajným agentem a tajemníkem pro složky vodíkových zbraní a transkomtinentalnich střel odloucil metu odpovědnosti od původní působnosti. Idealni katarze zlomu. Pro střih do atomového bunkru na rodici ženu. Dětský pláč a křik. Muselinove moare nad skulpturami. 

 

K našemu kupe přichází Onegin a nenese gin. Vedle to lomeným bratrem krupe. A nad nebem krupej. Jup. Jupiteruv Saturn. 'Ve vile kde pracuji vana za tři sta tisíc' hmm. 'Zeman tam bude prej peceny vařeny' pubertální bytosti jako my vykrikuji na průchozí životní formy pozemske. 'Teta dejte mi párek'...odposlouchávání okolí, pendolino. 

- uvnitř mozku MC ho, experimentální články gravitace mysli, záměr, nabity zásobník, meč vytasit z pochvy, elementární lyrika, inteligentní forma, fragmentarni obzory, horizontální objekty, fluidní architektura flow, štípání souběžných hlasek, sektory fonetickych dat do obeziva sekukarnich slabik a těžkých rýmu do tezkotonaznych zlomenych beatu. Intervence elitních jednotek, slovník elitního nezávislého družstva pro boj s mezinárodní vlnou terorismu, akce militantní zóna, bariéry ostnatý drát, zákeřný plyn, plazmaticke zbraňe, kolonizujici mimozemské parazitní formy, myšlenkové voidum, paralyzovana doprava nad městy budoucnosti, podzemní systém hyperloop aktivován drony inteligentní rasy mechanotronu, jež dobývají poslední separatisticke frakce. Uvnitř statutárních rotaci, prenesene holograficke interface, kolujici drogy jež unikly oficiální agendě.

 

Naše squadra jež jela s Hradiště, Já,  Vic z obecenstva, jeho družstva Han, s modrou kstici, pote dvojka z Mikovic, Majk a Hanz, majk se hodně dostal do sledování kultury, Hanz zase spis ze zvědavosti. Poté dva nový Mara z Hradiště s ledvinkou a Honza s kombinezema blackout, Onka jež elje velmi natesen i s Verunkou po boku. A pote Zbyněk Blažek ze Stepnic. Cestou po silnici pojede skejtova crew pícnic, Míša Jez, Jirka Houká, Aleš Jez, pote kámoš Erik Argalas a pak ještě Matty se Sonkou kteří jedou speciálním busem z Bratislavy přímo do Areálu. Vyjíždíme z Olomouce. Han si nasadila sluneční zrcadlove. S packami na ruce jako tetování. 

 

Projeli jsme Chocni, začalo se pit v druhých kupe na sever od nás. Rum a Meruňka, také dostanu ochutnat doušek. Nachystam lístečky do jednoho názvy látek pro 'sjíždění' a druhou stranu producentske jména, které nás letos čekají. V te  okamžik to otestují, je to experiment, ale maličko manipulativni. Poté nastoupi do kupe paní s dcerou, pomohu ji její modrý batoh o hmotnosti dvacet kilo dat nahoru, ten však vzápětí padá mne na nohy. Vse v pořádku, neochrnul jsem, mam pevne steheni kosti. Vlak má male zpoždění. Prupovdci:'přestupujici'.

 

 - Myšlenky a věštba. Na prorockou planetu je vyslán signál z daleke galaxie - přiblížili jste se obrannemu poli - vyhynutí vás nemine - domovska planeta zaslepena - konzistentní válce zkušenosti  utopie v kostce - přijíždí válečné stroje rozkládají robotickou entitu - kombinovanou s kosmickou roli - a v pozadí je příběh jenž vás v nese do děje a historie  celého sonickeho a transpersonalniho procesu - v tom je osa i téma - palisády nových směru - theorem R hrdiny - plavovlase axiomy. Vnik sedm. Kapitola X. 

 

Přestup v Koline. Na čekající vlak. Zrychleme do kroku. Rozběhnu se podchodem. Vlak na nás naštěstí čeká. Poté se vlakem v první zastávce prozene pneumaticka živá forma. 'A ty veris ze jsou ve Vesmíru ještě nejake bytosti?' Já věřim, že někde ve vesmíru existují ještě další konecne formy' ...a tak v mem myšlení. Říkám ze tamhle ten chlápek, je třeba mimozemšťan vyslany sem obývající lidské tělo. 'Ten má určíte tři ženské ve sklepeni a dela tam s nima elektrický salát' povídá Onka. Odvetim ze:'ten by prosimte, nesvazal ani slepici'. A někde právě jsou lidi kde se válci, kde je násilí' Máme štěstí. Ale pak jsou lidi co jsou ve vesmíru. Astronauts and Their machines are up there now to explain thé mystery of our universe and ourselfs.'

 

- Přichází nova doba - theorem fluktuaci - celý festival je jeden velký oso-casoprostorovy experiment - skrytou pokročilou sonickou technologii přenesly paprskem a teleportovali prstencem ohniska gama fluktuaci a otevřely štěrbiny mezi vesmirnymi časy a narusily tak pásma hierarchii celkove kondenzace hmoty v naší solární soustavě - další pruzkumnici detekovali obrovský teleport - vystavěli novou civilizaci a unesli celou LIR crew - aby vyzkoušeli jejich potenciál v lidské luminiscensi introjekce - dobrej trip rika typek co se právě probudil poblitej na nádraží - ty vole. Oni jsou fakt mezi námi. 

 Další posuny. Přestup v Lyse na přípojný posilneny spoj. Parta se sdružuje. Vystupujem v Milovicich po krátké jízdě. Je to jedna stanice. Tam už mnoho lidi z cele Evropy, mnoho dialektu od Anglie po Chorvatsko. Pulka party jde pesky přes hospůdku a my s Hanou a Mikovjakama jedem busem za čtyři petky na letiště. Projedeme areál od artist vjezdu, vidíme Madhouse a Factory a pak nás vysadí. Po cestě se seznámím s typkem s Londýna co děla It konzultanta. 'Its good here cheap beers and drinks' ..'and thé females you Will see '. Pak se ptá na ceny místních cookies. Říkám co tady frčí a za kolik. Jmenoval se Arguna. S Hani projdeme do Campu a najdeme place Valmezu, postavíme modrou Quachu jako moravský předvoj a vyckame na zbytek. Po chvíli přijde vyslanec prazske druzby s devíti stany. Rozdame whiskey a počkáme na Mattyho s vyjetym crew Lir slovakia busem z Bratislavy. Stage se rozjedou v šest.

 

Elevace. Neznáma vesmírná rasa mechanických robotika u.  Přistane na Zemi. Příbeh začíná. ...

 

Autor Happyyz, 28.07.2016
Přečteno 675x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí