Dopis od srdce

Dopis od srdce

Anotace: zamilovaný dopis

Milý M.,

je pro mne důležité, abys věděl, co cítím než odjedeš. Když tě vidím, nedokážu vše vyjádřit, tak jak bych ráda a tak Ti raději píši.

Hned, když jsem Tě uviděla poprvé, jsem se do tebe zamilovala. Od toho okamžiku, kdy jsi mě prvně políbil, patřím jen tobě. A tak, ač se to zdá neuvěřitelné, s jiným jsem nikdy nespala. Moc Tě potřebuji. Nejsi pro mě jen ten nejúžasnější milenec, ale skvělý kamarád a má vůbec první láska.

Přišla jsem na to, že bez Tebe nic nemá ten správný význam a je mi vážně zle z pocitu, že bych tě snad mohla ztratit. Vím, že nejsem dokonalá, ale mám Tě upřímně ráda. Nikdy mi s nikým nebylo tak dobře jako s Tebou. Není důležité, že nebudeš v Praze, ale jestli mě ještě chceš a máš alespoň trochu rád. Věřím, že ano, tak mě prosím nenechávej samotnou.

Jestli jsem snad někdy udělala něco, co by ti ublížilo, moc toho lituji a hluboce se omlouvám. Věř ale, že nikdy jsem ti nechtěla způsobit byť sebemenší bolest. Udělám, co budu moct, abych ti vše vynahradila.

Navždy Tvá,
V.
Autor elevan, 09.05.2013
Přečteno 2161x
Tipy 1
Poslední tipující: Robin Marnolli
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

bod za postoj..teda to kdyby mi nějaká napsala, tak asi roztaju jak sněhulák na jaře:-)

10.05.2013 02:18:40 | Robin Marnolli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí