Nechtěná

Nechtěná

Anotace: ...

Stále leží a hledí do prázdna.
Už to tak vypadá jako by hleděla do své duše.
Osamělost, nechtěnost to teď v utrápené duši přebývá.
Nechtěná dotyčným, co mu svou duši, své tělo, své srdce chtělá dát. Jenomže on její cit přemocný a líc líbeznou více nechce míti.
Zase a zase nekonečně dokola se jí ta věta hlavou točí.
Když si uvědomí jak moc ho milovala a stále miluje.
Ona ví, že on za to nemůže.
Ona ví, že nemůže nikoho nutit aby cítil to samé co ona sama.
Ale co když už neucítí to samé a k někomu jinému.
Ale co když k ní nikdy a nikdo neucítí nic, co když zůstane sama a nebude mít nikoho koho by mohla držet za ruku aby byla v bezpečí, ke komu by se mohla přitulit aby neměla pocit samoty, někoho u koho by měla důvěru. Pořád ho miluju a to se nezmění dokud nepříjde někdo jiný.
Stále čekám...
Autor JaneBlack, 13.08.2017
Přečteno 639x
Tipy 1
Poslední tipující: Hůdy
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jano je to úžasný a do tebe bych to nikdy neřekl. Hlavně pokračuj a tvoř!!!

13.08.2017 23:31:37 | Hůdy

Moc ti děkuji Vašku. Ale hlavně v tom pokračuj ty. V tvých básních je vidět mnoho emocí a také, že je opravdu píšeš od srdce a to je to hlavní.

13.08.2017 23:36:27 | JaneBlack

Jano je to úžasný a do tebe bych to nikdy neřekl. Hlavně pokračuj a tvoř!!!

13.08.2017 23:28:13 | Hůdy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí