Války hvězd: reloaded

Války hvězd: reloaded

Anotace: Nová, zcela přepracovaná verze dříve uveřejněné povídky. Krátký trailer.

Scipio, bezvýznamný nižší důstojník dostane pravděpodobně nejpodivnější rozkaz své vojenské kariéry. Stává se velitelem lodi, která je jako z daleké budoucnosti. Místo rozbouřeného oceánu brázdí tiché hlubiny vesmíru a postavily ji bytosti z pohádek, v jejichž existenci z lidí nikdo nevěřil. Jeho posádku mimo spousty dalších tvoří naprosto apatičtí střelci a podivínská kráska, která s oněmi pohádkovými tvory údajně žije.
Než se Scipio stačí rozkoukat, musí se vyrovnat s dalším šokem - útokem bytostí z jiného světa. Pohodlí všemocné lodi bude brzy muset vyměnit za mnohem horší podmínky, kde teprve ukáže, jak se dokáže vyrovnat s úlohou velitele vesmírné bojové lodě...
..již brzy.

Více informací:
http://www.fantasywiki.cz/index.php?title=Galaktick%C3%A1_v%C3%A1lka_(pov%C3%ADdka)
Přečteno 457x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Trailerům zásadně tipy nedávám, ani je nekomentuji. Promiň, Mygu, ale takový už prostě jsem, i když jsi po mě komentář chtěl. V každém případě se na příběh těším.

26.07.2012 20:57:51 | Trystan ap Tallwch

nebudou tam zas lvi, že ne? :D

26.07.2012 18:03:59 | Black Sardinian

Proč ne? Sláva lvům!

26.07.2012 23:35:48 | Trystan ap Tallwch

:-)

27.07.2012 18:06:58 | Myghael - the Lord of Absurdity

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí