Pravda a lež

Pravda a lež

Anotace: Je to sen, nebo život?

Tak ta pravda leží přímo před vámi. Na staré posteli, kde jen modré prostěradlo má námahu předstírat, že je gauč. Nekřičí, divoce negestikuluje, jen se občas pohne při nádechu a výdechu, náhle vstane a bez většího vysvětlování odejde. Zůstal jen špinavej talíř a odér jemně kořeněné kolínské pro střední vrstvy. Tak se to myslím říká.
A já se snažím uchovat každý odstín tohoto vypětí, abych ho mohla pečlivě zapsat do svého zkonstruovaného světa. Taky to tak děláte, ne? Zahalíme se do lži a začneme vyprávět drama pláště a dýky. Role jsou rozdány a jako vždy je dýka. Dýka, která každým slovem tne do živého a bourá snový zámek, kde já jsem ona a on je já.
Vůně vyprchává a už si jen těžko vybavuji, jak utkvěla i na mé kůži a mísila se s potem. Příliš krátkou dobu lze věřit klamu, ale celý život v něm lze žít. Ten pocit bezmoci při každém pohledu, kdy by člověk měl chuť zmizet v králičí jámě či se schovat do skříně. Ale je načase si uvědomit, že jsme dospělí a pohádky se prostě nedějí.
Autor kiksik, 19.10.2015
Přečteno 387x
Tipy 1
Poslední tipující: bogen
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..všemu asi nerozumím, ale to co jsem pochopil se mi líbí...napsané zajímavě, ten pocit je dobře vyjádřený.

19.10.2015 18:55:35 | bogen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí