Znovu jsem našla Liter

Znovu jsem našla Liter

Anotace: Je to už hodně dávno, co jsem naposledy vložila něco na tyhle tmavě modré stránky.

Vlastně za to mohla náhoda. Nevím jakými cestami internetu jsem to včera vlastně procházela, ale najednou se přede mnou objevila ta mile známá tmavě modrá stránka. V první vteřině, jsem ji vlastně ani nepoznala. Tak hluboko zapomenutá v mé mysli byla. Až po chvilce jsem si uvědomila, že je to stránka, které jsem svěřovala svá trápení, i své radosti v době minulé. Nechala jsem si poslat nové heslo, protože to staré už opravdu dávno vzala voda zapomnění a znovu si přečetla své staré úlomky snah o psaní. Bylo to jako setkaní se starým přítelem. Cítila jsem, že tohle jsem byla já, tyto problémy, tato slova, kterými jsem hledala vyjádření života - to vše je mé já z minulosti. Vím, že ta slečna byla poměrně naivní, ale nevadí mi to, vždyť taková jsem i dnes. Vím, že ta slečna z minulosti se opravdu snažila řešit potíže jak nejlépe dovedla a také se viděla v mnoha drobnostech velké věci. Já ji nezavrhuji jen protože je minulá. Jsem hrdá na to kam až dokázala dojít. Jaký veliký skok v životě se jí stal. Je to krásné takové shledání po letech. Vážím si jí. 

Neslibuji, že se vrátím, avšak má mysl k tomu nakročeno má. Ovšem už vím, že má mysl a činy jsou občas poměrně výrazně rozporuplné věci, které se neshodnou. Uvidím jestli se vrátím a bude mi liter opět tak příjemným zákoutím. Lidi, kteří mě tehdy četli tady také nejsou aktivní. Ale třeba také náhodou narazí na liter.cz a vrátí se. Nebo tu možná najdu nové spřízněné duše, které mi dají zpětnou vazbu a k jejichž textům se budu ráda vracet. 

Nevím jak to všechno bude, ale jsem zkrátka ráda, že jsem zabloudila internetem až do tohoto zákoutí s literem. 

Autor TerA, 17.05.2016
Přečteno 748x
Tipy 7
Poslední tipující: Rbb, Frr, Jin&Jang, Nikita44, bogen, Lioness
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

i doba ta příjde, kdy svěřit se ti bude chtít, však nezlob se nyní, a písni, budme činní.

12.07.2018 10:43:42 | Rbb

Přesně tak, jako slyšet zapomenutý song a užívat si jeho tónů. :)

17.05.2016 19:14:12 | TerA

Je to jako slyšet song, který člověk miloval a skoro zapomenul, že? :) vítej zpět, třeba se Ti zde zalíbí :)

17.05.2016 12:25:22 | Lioness

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí