Obsese

Obsese

Anotace: Nízké sebevědomí, internetové seznamky, sociální sítě. Rodí se stalkerka.

STALKER
Nová shoda, tak se ukaž. Co ty na mě vidíš, to teda nevím. Na týhle fotce máš dokonce pekáč buchet, zcela očividně jsi out of my league. Vypadá to, že žiješ zdravým životem – záliby: posilovna, běhání, fitness. A k tomu rád cestuješ. Proč by někdo jako ty, dal like zrovna mě? Moje kila navíc jsi musel poznat i z obyčejnýho selfiečka. Nebo jsou moje fotky tak zavádějící? Fakt na nich vypadám líp než v reálu. V zálibách nemám jedinou věc, která by se jen blížila pohybové aktivitě. Leda otáčení stránek při čtení. Máš fetish na oplácaný holky? To bys asi sáhnul po ještě větší tlustoprdce. Zpráva! Tak tomu dám šanci, třeba z toho něco bude…

Chce se mi zvracet. Dvacet minut do našeho prvního rande. Je to vůbec rande, když jsme se v životě neviděli? Po týdnu psaní je asi normální chtít se vidět naživo. Na WhatsAppu nám to jiskřilo, to je pravda. Je to rande, nebo ne, sakra?! Začínám se zase přehřívat z nervozity, budu zpocená jak prase, než tam dojedu. To bude skvělý první dojem. Koláče v podpaží, o dvacet kilo víc, než bych měla mít, na hlavě klasicky vrabčí hnízdo. Vsadím se, že už mi teče make up. Co když mě uvidí a radši rovnou odejde? Lepší, než kdyby se zhnusením na tváři zůstal a překlepal se mnou celou schůzku. Příští zastávka je moje. Co kdybych prostě nevystoupila, ušetřím si to ztrapnění. Ale tohle je konečná stanice, autobus zůstane stát na autobusovém nádraží a on mě v něm uvidí. A řidič taky. Možná bych se mohla nasoukat trochu pod sedačku a počkat na zpáteční cestu.
Nad čím to sakra přemýšlím, jsem dospělá, tohle není moje první rande. Když to nepůjde dobře, tak co se děje, v životě už ho nemusím vidět. V pětadvaceti furt jak ve třinácti, to není normální. Klid, hlubokej nádech, výdech. Jestli mu pobleju boty, tak si to hodím. Nemysli na to! Bude to v pohodě, dáte kafe, pokecáte, za chvíli jedeš zpátky domů. Tak jo, to dám!

To šlo líp, než jsem čekala. Fakt řekl, že mu budu muset ukázat, kde bydlím? Znamená to, že bude druhý rande? Doufám, že bude. Byl milej, dobře se mi s ním povídalo. A je fakt pěknej. Zdravotní bratr. Musí mít kolem sebe milion krásnejch sestřiček. Flirtuje s nima stejně, jak to teď dělal se mnou? Nepochybně, je v tom dobrej, proč by to nedělal. Musej mu, holky, zobat z ruky.

Zpráva! Wow, viděli jsme se před hodinou, vzal to hopem. On se fakt chce vidět znovu! A chce můj facebook. No proč ne, už mě viděl naživo, facebook horší nebude. Přijmout žádost. Přes tisíc přátel? Kde to vzal? Se svou sotva stovkou musím vypadat jako totální asociál. Fotka s hromadou kamarádů, vypadá šťastně. Další fotka s kamarády, asi bude hodně populární. Ale ne, fotka s holkou. Komentáře. Ok, nejen fotka s holkou, ale fotka s přítelkyní. Jak je stará, ani ne dva roky. Ta mrcha je nádherná. A umí se oblíkat. Počkat, nemá ji i na úvodní fotce? Nebo je to jen nějaká náhodná modelka. Nevím, mohla by to být ta samá. Neříkej mi, že má holku. Co by pak dělal na seznamce? Co když má fakt holku? Informace, kde jsou informace o vztahu? Měla jsem si ho projet předtím, než jsem s ním šla na rande. Stalk before you talk – to je přece základ seznamování dnešní doby. On tu nemá žádný informace o vztahu uvedený? Jak se jmenuje ta jeho pipina. Tady jsi, tak co tvoje informace? Taky nic. Jak dlouho spolu mohli být? Další fotka! Datum – nejmíň dva roky. Pokud ještě nejsou spolu.

Začal mě sledovat na Instagramu. Aha, za poslední hodinu začal sledovat ještě další tři holky. No jasně, když už internetovou seznamku, tak útokem. Jedna by byla málo. Hajzle, já si už přes týden píšu jen s tebou. Zajímalo by mě, jestli tenhle víkend nemáš čas vážně kvůli práci, nebo je za tím další nána ze seznamky.

Celej den žádná zpráva. Kolik je hodin, sedm? Akorát by měl končit v práci. Kdy byl naposledy na WhatsAppu? Včera v noci, to mi psal. Vše v pořádku. Určitě napíše, až přijde domů.
Půl osmý, už je určitě doma. Byl online? Ne. Musí toho mít po celém dni v práci dost. Dá si něco k jídlu, sprchu. Pak se objeví. Moment, cože? Lajkuje na Instagramu. Ale nepíše. No nic, nemusíme si přece psát non stop. Až bude chtít, ozve se.
Devět a nic? Ale na WhatsAppu už byl! A teď je online. Proč mi nenapíše. Asi si píše s jinou. Už zase zmizel. Mohla bych mu napsat. Ale ne, psala jsem mu posledně jako první, vypadala bych vlezle. Zase online. Píše si s jinou, normálně mezi nimi lítaj zprávy. Už mu došlo, že nejsem jen ošklivá, ale i nudná. Klid, zase dělám z komára velblouda. Ani to není můj přítel, tak proč mě to má trápit. Zase online. Musím to přestat sledovat. Telefon nechám tady a pustím si seriál. Dobrý nápad.
Zase online. Nesleduj to! Máš sledovat seriál, ne pitomou zelenou tečku u jeho jména. Offline. Vidíš, kašli na to. Online. Ok, napíšu mu. Hned odpovídá, super. Má na mě čas. Jsem fakt zoufalka. On mě oslovil jako krásku! Je tak milej. Nebo slepej?
Tak jo, čas jít spát. Zítra žádný stalkování. Není to tvůj přítel, nemáš na co žárlit. Nepodělej to zase jen kvůli tomu, že si postavíš nějaký vzdušný zámky. Kdy byl naposledy online? Dobrý, stejnej čas, jako když mi poslal poslední zprávu. Zítra ho nebudu takhle sledovat!

6:30 ráno a on je online? Kdo mu jako psal v noci?
Autor Cairy, 30.11.2017
Přečteno 624x
Tipy 4
Poslední tipující: Druid, Jezero, jondys
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mne to taky pobavilo, ale ze života? Kristova noho!

01.12.2017 14:06:21 | pedvo

Jo, to mě docela pobavilo...takové ze života:D

01.12.2017 10:36:37 | Jezero

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí