Přiznání

Přiznání

Anotace: na nějaký čas, odcházím

Přiznání

 

Milí přátelé na Literu,

píši vám tento dopis. Je napsán z upřímného srdce, jak to teď cítím. Na nějaký čas mne tu neuvidíte, protože jsou tu určité důvody, za které se velmi stydím. Stydím se za to velice až je mi hanba.

Přiznávám se vám, že některá díla, která jsem sem vložila, nejsou moje autorské, ale napsala je za mne umělá inteligence. Hluboce se vám omlouvám, že jsem vás oklamala a lhala jsem vám.

Toto je důvod, proč se z modra na nějaký čas ztratím. Moc mě to mrzí, udělala jsem obrovskou chybu a lituji toho, co jsem udělala. Spáchala jsem zločin, za který se ještě jednou omlouvám.

Přeji vám všem mnoho inspirace a ať vás vaše múza neopouští.

 

S přátelským pozdravem

Misha

Autor Misha, 25.12.2023
Přečteno 174x
Tipy 3
Poslední tipující: kozorožka, Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (19)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jaká chyba, prostě cesta. Zjistila jsi, že je slepá a to je dobře, někdo stráví ve slepé uličce půl života :-). Chápu, že se potřebuješ sama se sebou srovnat. Až ti přijde na mysl nějaká pěkná báseň, tak se zase vrátíš :)

26.12.2023 08:32:24 | kozorožka

děkuji moc, kozorožko, přesně, jak jsi napsala ta cesta je slepá a už nikdy se na tu cestu nevydám:-)

27.12.2023 21:25:33 | Misha

Tohle přiznání chtělo velkou odvahu, Mišulko. I já jsem si to myslela, a stejně jako Son, i já ti říkala...piš...piš, ale jen po svém. Jsi naše Míša, nikdo nenapodobí tvůj styl, nechala jsi za sebe některé úvahy psát umělotinou, jestlipak tě někdy napadlo, zlatíčko, že kdyby se ta elektronka chtěla pokusit napodobit tebe, naprosto nemá šanci, protože ty jsi tak krásně svá, že druhýho takovýho nenajdeš!!! Úvahy, který jsi zadala tý uměllotině, byly sice čtivý a chytrý... ale chyběl v nich největší tvůj vklad...srdce a duše, Míšo!!!

25.12.2023 15:10:45 | cappuccinogirl

Tvých slov si nesmírně vážím, ale zeptám se tě, proč jsi mi něco neřekla, když jsi si to myslela, že některá díla za mne psala UI? Uvědomuji si, že to byla velká chyba a chybami se člověk učí.

27.12.2023 21:24:02 | Misha

Miško, já nevěděla, že to zadáváš umělý inteligenci... já si spíš myslela, že k tomu přistupuješ, jako bys dělala referát, nebo tak něco... prostě vzala nbějaký informace o tématu a seskládala je dohromady... myslela jsem si, že jsi na tom, co je napsaný, nechala kus práce a to jsem brala jako přínos modru... nemohla jsem vědět, že je to roboťárna, jen jsem poznala, že to nejseš ty... protože jak už jsem ti mockrát řekla, ty se svým psaním naprosto lišíš od ostatních...tak jako ty nepíše nikdo... jsi v těch svejch básních krásně svá, mně se to líbí, ale to už přece taky víš:-)*

27.12.2023 21:58:54 | cappuccinogirl

Moc se Ti omlouvám, zase jsem něco špatně pochopila. Teď už budu psát sama za sebe. Uvědomila jsem si, že je to špatné a vůči modru nespravedlivé. Většinu děl jsem upravila, ale ty úvahy napsala umělotina. Moc mě mrzí, jak velkou chybu jsem udělala. Souhlasím s Tebou, že můj styl psaní, nikdo nenahradí:-)*

27.12.2023 22:52:25 | Misha

Hlavně že už to víš... už se tím netrap, kamarádko, je to jak píšeš, chybama se člověk učí...a ať hodí kamenem, kdo se nikdy ničím nedal svést na scestí...
Snad tě alespoň trošku potěší, Mišulko, když ti písnu, že jsi pro mne dnes byla inspirací... když jsem se začetla do tvé báseňky, byla mi tak blízká, že jsem během chvilky napsala svou "Stačí věřit..." :-)*
Hezkej večer ti přeju.

27.12.2023 22:57:17 | cappuccinogirl

zavčas jsem si to uvědomila, moc jsi mě potěšila, že jsem se stala Tvou inspirací pro básnění, myslím si, že už jsme si vše vysvětlili a budu tvořit, tak jak to mé srdíčko ucítí:-)

30.12.2023 21:16:30 | Misha

Nebral bych to tak vážně. Pousmějme se: kdo v životě neřekl "zjistil jsem že..." a přitom mu to nenašel gůgl nebo něco takového? Má se člověk, užívající brýle, omlouvat těm kteří mají od přírody ostrý zrak, že podvádí a vylepšuje se pomocí sklíček? Že ze sebe díky nim dělá něco co vlastně není? Řeklas to, věc mi přijde vyřešena. Kdos v životě nezakolísal, hoď kamenem.
Kupříkladu gigantická světová umělecká galerie deviant.art to už v klidu akceptovala. Člověk zaškrtne "generováno s pomocí AI" a publikuje obrázky. Přitom možná dokáže leda nakreslit domeček jedním tahem. (Neboli inspirace pro modré stránečky? Ona ta díla AI na nás budou dotíratt víc a víc, toho už se asi nezbavíme.)
Čili za mě: užívejme nástroje, nestyďme se za to, a nedělejme si z toho přehnaně problémy ;-)

25.12.2023 10:19:47 | Al.hexth

bylo mi to jasné celou dobu, je fajn, že ti došlo, že to není asi úplně v pořádku... ale Misho, psala jsem ti to už kdysi, kvůli cizím textům - piš třeba špatně, hlavně sama a ze sebe;) ať se ti daří*
P.S. děláme občas různé pitomosti, najít odvahu a přiznat to, chce sílu, takže tleskám... a ne, není to zločin...

25.12.2023 10:00:46 | Sonador

vím, na co narážíš, ale už cizí texty nekopírují a nepřivlastňuji si je za své, moc dobře vím, že tohle nebylo správné, teď už budu psát sama za sebe, srdcem a jak to v danou chvíli budu cítit, tak ti položím otázku, proč jsi mi neřekla pravdu, když jsi to věděla celou dobu?

27.12.2023 21:19:30 | Misha

já ti ale pravdu napsala, i s odkazem, a ptala se tě, jestli jsou ty texty tvé (několikrát), napsalas, že ano... a pak to smazala a napsala báseň o tom, jak tě někdo křivě obviňuje... já se ale o to, co dělají jiní lidé zase tak nestarám Misho, a nesoudím, jen vidím;)

27.12.2023 21:45:19 | Sonador

P.S. proč to rozmazáváš Misho? lidi jsou na tebe hodní, někteří tě za to pomalu chválí (což já nebudu) tak to nech být a jdi dál;)

27.12.2023 22:14:44 | Sonador

ty jsi si začala, pokud vím, nic nerozmazávám, ale to ty tady rozmazáváš, co bylo, řeknu ti jednu věc, nestarej se o to, co dělám a nedělám, je to pouze moje věc a tvoje přebytečná starost...

30.12.2023 21:25:57 | Misha

Díky za dopis i za odvahu a přeji ti vše dobré.

25.12.2023 06:50:27 | twisted.wicker

nechápu, jak jsi to myslel...

27.12.2023 21:11:34 | Misha

:D spousta jiných uměleckých výtvorů vypadá, jako by je stvořila UI...;)

25.12.2023 01:31:04 | stormeater

Proč, Míšo? To moc nechápu... proč bys sem vkládala něco, co jsi nenapsala?

25.12.2023 01:28:25 | Žluťák

vysvětlím ti to takhle, prostě mi došla inspirace a tak jsem jednou vyzkoušela UI a některá díla za mne napsala UI, ale pak jsem si uvědomila, že to není správné...

27.12.2023 21:15:19 | Misha

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí