Otázka na vládnoucí

Otázka na vládnoucí

Anotace: Posláno do prezidentské kancecáře. Odpověď jistě zveřejním.

 

Nákup/prodej , sdělení především pro zákodárce

Vážení představitelé ČR, pane prezidente a zaměstnanci nejvyšších orgánů

 

Rád bych vás požádal o vyřešení ekonomické situace občanů ČR, kteří jsou vystavováni absurdním činům společností podnikajících v nákupu/prodeji především potravin a dalšího zboží běžné denní spotřeby, které nabízejí za ceny v prodejnách za přespříliš vysoký zisk (nepřiměřený v ekonomikách vyspělých států ..Evropy), mnohdy až o 150 – 200 % , kdy nakupují od výrobců za zlomek ceny.

 

Tento proces vykořisťování občanů můžete zastavit pouze vy, jako plnohodnotní tvůrci zákonů, které zvolil váš lid, který žije momentálně v nedůvěře systému státu a přeje si od vás ustanovení, kroky ke zlepšení života všech.

 

Ekonomické doporučení a legislativa nákupu/ prodeje pro veškeré nejen zahraniční prodejce :

  1. a)   Vytvořit konkurence schopné prostředí, kdy by byly vytvořeny podmínky jak ze strany státu (státní podniky prodávající zboží), tak vzájemná spolupráce na poli spoluvlastnění v působnosti
  2. b)  Vytvořit konkurence schopné podmínky pro dovoz zboží ze zahraničí, aniž by se vyžadovalo etikety výrobku v českém jazyce.
  3. c)   Regulace cen, kdy se bude sledovat nákupní cena s maximální přirážkou 50 % u všech výrobků od výrobců, nikoli od dodavatele.
  4. d)  Motivace prodejců, kteří mají zisk pod 30% a snížit jim daně, popř. nabídnout benefity.
  5. e)  Nastavit dozor a kontrolu státem, kdy by tyto firmy mohly podnikat pouze za dohledu jejich zisku pod státem uznaných pravidel.
  6. f)    Nastolit přísné potrestání za porušení státem nařízených pravidel pod pokutou či odnětím svobody.

 

 

Moc rád bych tyto návrhy projednal s kompetentními zaměstnanci , kteří by dokázali mít motivaci ke zlepšení této velmi nepříjemné fáze ekonomiky v ČR, extrémní navýšení inflace, zadlužování … kde se navíc vyskytují lidé podnikající v činnostech, které hraničí se zákonem.

 

Děkuji za odpověď, žádám o vyjádření samotného prezidenta

Váženého gen. Petra Pavla

Děkuji , s úctou a pokorou

Květoslav Loučím

Frýdlant v Č.

607 043 813

 

Autor Krahujec, 15.12.2023
Přečteno 64x
Tipy 2
Poslední tipující: Žluťák, paradoxy
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Naivní, zvláště za (ideologie) pravicové vlády, která hlásá "laissez-faire" jako samospasitelné. Myslím, že občané nepochopili, že co se týká ekonomiky, trhu a cen v kapitalismu a zvláště v ekonomickém liberalismu dnes, už nevládne žádná vláda, úřady, představitelé, ale výhradně obchodníci a jejich zisky. Volná ruka trhu vše vyřeší je pravicová doktrína. Konzument proto volí peněženkou! Tím, že ji neotevře. To je jediné, co může a trochu pomůže. Nenakupovat to...Až spadnou zisky obchodníků dostatečně nízko, může nastat případné zlevňování. Až klesne poptávka, změní se nabídka. I cenová. Jinak obchodníci vesele drancují dál...nic je nenutí.

15.12.2023 15:11:24 | Lighter

Hodně štěstí;)

15.12.2023 13:54:12 | Žluťák

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí