Globální převrat společnosti

Globální převrat společnosti

Nyní je rok 2420, zemi plně ovládly zvířata která spřádají plány proti lidstvu. Kde ještě před desítkami let plně řídili veškerou faunu a ta se jim musela podřídit. Byli loveni nejprve pro potravu, posléze i pro zábavu. Spoustu druhů bylo tak to vyhubeno, a nebo se stalo kriticky ohroženou. Často se stávalo, že určitý druh byl uloven pro svoje kosti, rohy, kůži nebo kly. Její deriváty používali v alternativní medicíně nebo na černém trhu jako trofeje ze safari lovů. Vycpaná těla, preparované hlavy nebo kůže. To byly další suvenýry osob, kteří toto provozovali.

Jednoho dne došla zvířatům trpělivost a dohodli se, že rozpoutají globální převrat. Hlavou souše se stal ikonický lev, ve slané vodě žralok bílý, ve sladké sumec velký a vzduch ovládl orel bělohlavý. Vytvořili si vlastní globální ústavy dle kontinentů a na každém z kontinentu vládli v jednotlivých státech v rovnocenném poměru 2. Ze všech tříd a v globálním měřítku šlo o rovný počet zvířat taxonomických řádů. Jedná se o jediné pojítko s lidmi.

Samotné fungování společnosti bylo stejné, jen lidské role zaujaly zvířata. Lékaři se stali mazlíčci lidských veterinárních lékařů, stejně tak tomu bylo s dalšími profesemi. Po celou lidskou vládu byla zvěř němá, přitom byla spousta druhů, především těch zcestovalých, kteří ovládaly hned několik jazyků. Počet bylo mnohem jednodušší, jinak by to lidé opět zneužili, jako tomu bylo vždy. Pouze papoušci se prořekli, protože odjakživa měli sklon k maniakálního hovornosti. Když lidé zjistili u nich tuto vlastnost, tak se hned museli učit spoustu slov pro pobavení rodiny a přátel. Často také násilím nutili zvířata v cirkusech k různé akrobacii. To se také nyní otočilo, lidé vystupovali za stejných, ba dokonce, lepších podmínek. Lvům a tygrům lidé trhali opakovaně zuby, aby je mohli přísně drezúrovat. Lidem zuby zvířata netrhala, protože z nějakého důvodu velice špatně snášeli bolest bez anakgetik nebo narkózy. Přitom šelmy to snést musely, narkóza nebo aspoň místní umrtvení bylo pro ně asi přepychové. 

Každé zvíře mělo svoje postavení ve společnosti podle toho, čím mezi ostatními vynikají. Medvědi byli včelaři, psi policisté, ptáci poštovní doručovatelé a například električtí úhoři nabíjeli obrovské akumulátory, které navrhli kooperace hmyzu z celého světa díky návštěvám přednášek o fyzikálních vědách a energetice. Společnost byla skromná, elektřinou neplýtvali a vodu vyráběli odsolováním mořské vody nebo vyčištěním vody z rozpuštěných ledovců v Grónsku Sibiře a Himalájí. 

Pro svoje pobavení vytvořili cirkusy, kde byli lidé, co museli předvádět akrobacii podle příkazu. Jakmile neposlechli, byli trestání bolestivými tresty. Na místo zvířat v zoologických zahradách se ve výbězích a klecích objevili lidští jedinci z několika ras a také v případě jakékoliv odchylky od normálu. Dřívější době se tomu říkalo lidské obludárium a teď byly každý den tyto antropologické zahrady plné svých návštěvníků, kteří se kochali výhledem na lidi v klecích. Házeli na ně jídlo a ostatní předměty, které kdysi byli také ve výbězích, jen je házeli lidé na zvířata. Tuto podívanou si nesmírně užívali, když se nyní role otočily.

Další důležitou funkci lidí byla manuální práce v továrnách, respektive jim zůstala profese, kterou vykonávali i před převratem. Vězni trestání za zločiny byly stále ve výkonu trestu, v tomto případě se nic nezměnilo. Zvířata ve vězení být nemuseli, protože jejich chování bylo, alespoň zpočátku, naprosto v pořádku a nebylo v něm nic protizákonného. Zato lidí jako zločinců stále zločinců přibývalo, protože se našlo spoustu odpůrců tohoto režimu nastavení světa. Většina osob, které nebyly vedeny jako režim ohrožující, byly chováni i jako mazlíčci, sluhové, hospodyně, soukromí kuchaři, komorníci aj. soukromí obsluhující zaměstnanci.

Jediní tvorové, kteří neovládaly univerzální dorozumívací mluvu, byly ryby. Oni totiž postrádají nejen sluchové orgány, ale i jakýkoliv orgán tvořící nějaký zvuk. Hmyz sice sluch měl, ale zase jejich mluvení nebylo, kvůli jejich velikosti, slyšet. To je také důvod, proč mohou vykonávat pouze profese bez nutnosti jakékoliv manuální a rétorické schopnosti a vždy po boku lidského tlumočníka. Ano, to byla jedna z nově obsazovaných pracovních míst pro lidi. Musely být zřízeny i speciální ustavy pro problémová zvířata, protože po čase přibývalo případů, kdy určitý jedinec nedodržoval jejich ústavu. Každý kontinent měl jeden takový ústav pouze pro jejich státy. Jako zaměstnanci zde byli také lidé, kteří byli pečlivě vyškoleni pro tyto účely, anebo to měli vystudované za dob lidské vlády. A jejich praxe byla oproti krátkému vzdělání pro zvířata bezkonkurenční.

Pokud šlo o potravu, tak u býložravců to bylo jednoduché. Všežravci by se také spokojili pouze s rostlinnou stravou, ale masožravci nemohli. O usnesení vedli zvířecí zástupci států v OSN spoustu dnů dlouhé debaty, polovina byla pro zavedení náhrady živočišné stravy a nutného vegetariánství, druzí chtěli zavést lidské farmy, které by byly spojeny s prostředím pro usmrcení a také porcování. Maso by bylo prodáváno na příděl pouze pro adekvátní druh zvířete a v daném časovém rozmezí. Dalo by se to přirovnat nákupu nebo přídělů podle kupónu během druhé světové války ve 20. století. Po týdnu usilovných a nekonečných debat bylo rozhodnuto. Masožravci musejí přejít na vegetariánskou stravu. Důvodem bylo to, že nebudou dělat stejné věci jako dělali lidé zvířatům.

Od tohoto usnesení jste stále více mohli vidět dosud nevídané situace, například tygry se salátem v ruce nebo orla s cherry rajčatem v zobáku. V televizních zprávách byl spuštěn záznam z jednání OSN, aby lidé mohli vidět, že zvířata jsou v ohledu potravy lepší než lidé. Zvířata byli v nejvyšším společenském postavení teprve 5 let, ale celý svět naprosto rozkvetl. Množství umělého zalesňování se zdesetinásobil, hladina oceánů přestala stoupat a počet ohrožených druhů zvířat se díky zvířecí nadvládě také zvýšil.

Počet lidských obyvatel na planetě se naopak snížil. Většina to psychicky neunesla a spáchala sebevraždu a zbytek zemřel, protože se nechtěli nechat léčit zvířecími lékaři. Neměli k nim důvěru, anebo to bylo pouze jejich přesvědčení. Možná se to zdá jako neetické a morbidní, ale i toho byl záměr zvířat. Snížit lidskou populaci na Zemi. 

Když se už situace zdála pro lidi jako trvalá, rozhodli se zvířata vrátit moc lidem dříve, než bylo usneseno. Převrat byl nutný, ale dočasný. Nadvláda zvířat nemůže být neustálá, oni vědí, kde je jejich místo. Pro klidné předání moci bylo nutné podepsat Deklaraci práv zvířat, která mimo jiné zakazuje sportovní lovení zvířecích druhů všech kategorií, rozšiřování lesů a ochrany a podpory pro ohrožené druhy. Hlavně také lidé nikdy nesměli komunikovat se zvířaty, nebo dokonce toho zneužít. Při porušení dojde k trvalé vládě zvířat a mnohem horším podmínkám pro lidi. 

Autor Paolo Bianco, 16.07.2023
Přečteno 103x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí