Astrologie a sex (žena Beran)

Astrologie a sex (žena Beran)

Anotace: Sex v astrologii poprvé

Sbírka: Sexikon

Chce tady a teď hned,
strhne z tebe oděv hned.
Líbíš-li se jí moc,
budeš pod ní
volat: "Pomoc!"

Na první pohled působí jako psí čumák, ale zdání klame: pod ledovou krustou žhne jako praskající kamna. Noc s ní je slast, ale musí být po jejím. Bez mrknutí oka sjede muže od hlavy až k patě a hned má jasno: líbí-li se jí, vynaloží energii na to, aby ho dostala za každou cenu. Svou touhou je egoisticky ovládaná a může takřka kdykoli kdekoli, což není nic pro romantické typy. Kašle na dlouhé předehry, rafinovaně muže vzruší nejen svým tělem ale i sexuální nápaditostí. Než muž stačí zareagovat, už je bez kalhot a ona na něj nasedá. Vzhledem k jejím sobeckým cílům, hnaná za vlastním uspokojením to má ráda ve své moci. Vyhovuje jí rozdělení rolí: domina a otrok a vzrušuje ji představa, že muž je hračka pro její potěšení. Ideální jsou pro ni polohy nahoře. Nemůže-li s mužem dosáhnout vrcholu, udělá si to klidně před ním sama. Cítí-li, že se jí partner dostatečně nevěnuje, ihned z něj sleze. Pro ženu v Beranu jsou charakteristická náhlá a nedlouho trvající sexuální dobrodružství s muži, z nichž kape testosteron přímo od pohledu. Líbí se jí totiž, že si ten drsný protějšek úplně podmaní. Dbá na to, aby byla žádoucí od hlavy až k patě. Jejími erotogenními zónami jsou: ušní lalůčky, záda, vnitřní strana stehen a pohlaví. Pornofilmy ji nepobuřují, právě naopak. Ze surového živočišného sexu se jí rozlévá teplo v podbříšku. Občas dovolí muži, aby si ji vzal drsně. Ráda zkouší nové věci, ale jen pokud je přesvědčena, že jimi dosáhne vrcholu. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 28.07.2015
Přečteno 1027x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí