Astrologie a sex (muž Beran)

Astrologie a sex (muž Beran)

Anotace: Sex v astrologii podruhé

Sbírka: Sexikon

Pokud se mu podvolíš,
jestli mu to dovolíš...
Vymrdá z tebe duši,
tak jak se na berana sluší.

Muž beran je lovec s velkým L. Často mu podléhají podřízené ženy oslněné jeho dominantním "odérem". Z povzdálí svou kořist svléká pohledem a vzrušuje ho na ní úplně vše. Nevinné koketní hrátky by však žena měla držet na uzdě, protože přespříliš rozdrážděný beran nezná odpověď ne. Provokuje-li jej však záměrně, musí počítat s tím, že jeho mozek je ovládán honbou za orgasmem a svého cíle chce dosáhnout nejlépe okamžitě. Nesmí se pak divit, když si ji vezme dříve, než spolu dorazí domů. Pokud se ovládne, tak pouze po zabouchnutí dveří od bytu. Pak už lítají svršky všude kolem a on je fascinován její pletí. Chvíli ji prozkoumává rukama i jazykem, ale nečekejte dlouhé předehry, chce totiž uspokojit svou touhu. Je rád dominantní, proto mu vyhovují polohy zezadu nebo si ženu opře zády o zeď a píchá ji vestoje. Ačkoli se přímo živočišně žene za vrcholem, občas zatouží po něžným dotecích na hlavě, obličeji, hrudi a hraní si s jeho vlasy. Nejvíce ho vzrušuje hlasité ženské vzdychání. Ve svých fantiích občas sklouzne k sadismu a spoutávání. Líbí se mu mít absolutní moc. Sem tam ji "náhle sexuálně přepadne", až se lekne. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 29.07.2015
Přečteno 1484x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí