Astrologie a sex (žena Býk)

Astrologie a sex (žena Býk)

Anotace: Sex v astrologii potřetí

Sbírka: Sexikon

Má mnoho tváří,
nikdy nevíš,
jak se tváří.
Získej si důvěru
ženy v býku
a bude kouřit
po prvním dotyku.

Je to umělkyně ve svádění. Naznačí muži svou náklonnost a očekává, že ji bude dobývat. Je to žena mnoha tváří: nevinná, dráždící a smyslná. V protějšku vyvolává pocit, že by jí chtěl hned, avšak naoko se tváří rezervovaně, což jen vystupňuje touhu. Při styku potřebuje cítit důvěru a zájem, takže muži nedá hned. Je to vybíravá milenka: obezřetná, citlivá, romantická a očekává jiskřivou atmosféru. Všechno musí být dokonalé: prádlo, vůně, osvětlení tak jako v románech červené knihovny. Styk s ženou v býku je jako korida. Potřebuje vášnivého samce, jenž jí ukáže svou mužnou sílu tvrdším sexem ale i něžnou stránku, to když ji zasypává polibky po celém těle. Sama se také nedá zahanbit, má šikovné ruce i ústa. Nebojí se sama si říct, jak to chce udělat. Její citlivá pokožka má ráda bavlnu, satén, hedvábí a kožešiny. Ráda fantazíruje a jako hlavní hrdinka svých představ se nachází v protipólních polohách: nevinná panna cudně klopící řasy versus nadržená děvka ženoucí se za svým orgasmem. Má silnou orální potřebu. Ráda se líbá, laská partnerovo tělo kousek po kousku a zbožňuje cítit jeho chloubu ve svých ústech. Jejími erotogenními zónami jsou šíje, záda a genitálie. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 30.07.2015
Přečteno 1032x
Tipy 3
Poslední tipující: Evka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí