Astrologie a sex (muž Býk)

Astrologie a sex (muž Býk)

Anotace: Sex v astrologii počtvrté

Sbírka: Sexikon

Bere si tě zezadu
s animální
touhou.
Býk rychlostí
těch přírazů
udělá se za chvíli
pouhou.

Jeho býčí povaha se ukáže právě v sexu. Než však k němu dojde, umí ženě dokazovat její hodnotu svou pozorností, tak že se bude cítit jako královna. Hudba, svíčky, víno, to je jeho styl do detailu promyšleného rafinovaného svádění. S tím nikam nespěchá, když ale dosáhne svého, je romantika tatam. Jde totiž jen o to jedno a to dosažení vrcholu rozkoše. Má zaručené triky, které fungují a vždy zaberou a těch se drží, nerad by šlápnul vedle a proto se nepouští do exprerimentů. Muž Býk má sex opravdu moc rád. Stejně jako žena v Býku má vysokou orální potřebu a tak svou pozornost často věnuje laskání celého těla, zejména bradavkám a prstům na nohou. Kdesi hluboko v sobě má zakódovaný živočišný pud, jemuž se rád oddává. Nemyslí při tom ale jen na sebe, partnerčino uspokojení je pro něj stejně důležité jako to jeho. Méně nápaditou předehru vynahrazuje délkou samotného aktu. Pohlavní styk je jako divadelní hra o animální mužnosti a on je režisérem i hlavním hrdinou. Dává přednost klasickým polohám. Chce-li žena změnu, nebrání se jejím nápadům. I přes svou výraznou pudovou stránku si libuje v něžnostech. Býkovimi erotogenními zónami jsou hlava, krk a záda, obzvláště polibky a jemné kousání na krku ho dokáží dovést k nepříčetnosti. Rychle zahoří touhou a stejně rychle ji potřebuje živočišně uspokojit. Nejradši má tedy polohu zezadu s výhled na ženské pozadí. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 31.07.2015
Přečteno 1566x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí