Astrologie a sex (žena Blíženci)

Astrologie a sex (žena Blíženci)

Anotace: Sex v astrologii popáté

Sbírka: Sexikon

Žena Blíženec je
královna experimentů,
svede tě v momentu.
Kdekoli si tě osedlá,
bude tebou posedlá.

To bude stát za to. Žena Blíženec jde totiž do sexu zcela bezhlavě. Může se tak dočkat ´ledové sprchy´ či ´výbuchu sopky´. Nepotřebuje před tím žádné velké divadýlko, takže romantiku ve své ložnici klidně vymění za skvělou rychlovku na lavičce v parku. Je to ona kdo drží taktovku, jde hned k věci a od svého protějšku očekává, že se jí bude dostatečně věnovat. Navnadí ho, ale pak mu předá otěže a užívá si to. K perfektnímu uspokojení potřebuje cítit tu ojedinělou a zvláštní sounáležitost, zkrátka dokonalé splynutí těl a duší. Je výbušné povahy a i v sexu musí být po jejím. Proto si často bere partnera agresivně sama a do sexu se úplně ponoří. Chce to, tak nač chodit kolem horké kaše. Předehra v jejím podání je jako průkopnické objevování nových světů skrze polibky, dotyky a hlazení po celém těle. Při orálním laskání zapojí i ruce. Má bohatou sexuální fantazii, z které ráda tvoří realitu a z níž se nakonec stanou nezapomenutelné zážitky. Z těchto důvodů jsou experimenty její parketa. A snad i díky tomu v mládí často střídá milence, nezáleží na typu, prostě potřebuje vyzkoušet, kdo jí bude sedět. Svou touhu transformuje do několika podob. Jednou je křehká, okouzlující žena dopřizující se partnerovi, jindy zase dračice, která si hned bere, co chce. Druhá situace ji svádí k sadismu a přání vyzkoušet partnerovy meze fyzických muk. Žena v Blíženci skrytě tíhne k bisexualitě. V sexu nemá žádné hranice a chce vyzkoušet všechno. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 01.08.2015
Přečteno 1143x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí