Astrologie a sex (muž Blíženci)

Astrologie a sex (muž Blíženci)

Anotace: Sex v astrologii pošesté

Sbírka: Sexikon

Dělá jakoby nic,
ale chce tě čím dál víc.
Blížence přitahuje
sex skandální
a očekává, že
budeš spontánní.

Partnerku si rád bere, když to nečeká. Buď svůj chtíč ovládne až domů nebo s ženou touhu uspokojí klidně cestou. Působí, jako by ho kýžený objekt ani nezajímal, ale to se jen dokonale ovládá. Zlom přichází ve chvíli, kdy chce muž Blíženec uspokojit své chutě. Rozum je přehlušen potřebou těla, je spontánní a reaguje na situaci ´tady a teď´. Má mnoho zkušeností, pestrou fantazii, je vnímavý a tak ví, co se líbí jemu i partnerce. Vášnivé líbání, hlazení, prozkoumávání celého těla a pochvalná slova ženu dovedou na vrchol rozkoše. A to má ještě další esa v rukávu. Bohaté zkušenosti a sexuální otevřenost umí ocenit i u ženy. Jeho vášeň občas hraničí s perverzí, zkrátka se ničeho nezalekne. Což uvítá stejně sexuálně přímočará partnerka, která ráda rozšíří jeho obzory směrem ´do neznáma´. Blížence vzrušují protiklady, zkušená madam i cudná dívka. Během styku rád mění polohy, má výdrž a může několikrát po sobě. Insiraci čerpá z porna. Sleduje různé druhy filmů pro dospělé. Ne že by ho vzrušovaly všechny bizarnosti, chce však být v obraze. Chce-li žena svést muže Blíženci, uspěje vždy, pokud nevyvíjí nátlak a je poddajná jeho spontánním nápadům. Jeho erotogenními zónami jsou uši, pohlaví a hýždě. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 02.08.2015
Přečteno 1553x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí