Astrologie a sex (žena Lev)

Astrologie a sex (žena Lev)

Anotace: Sex v astrologii podeváté

Sbírka: Sexikon

Nevyzpitatelná Lvice
chce něžnosti i více...
Ať venku či doma
skotačí ta dáma.
Jemně i tvrději,
tu kombinaci
má nejraději.

Lvice to muži nijak neusnadňuje. Je to prostě čest, když se ona rozhodne s ním strávit i kdyby jen jednu noc. Klidně s mužem flirtuje, ale se stejnou chladnokrevností mu naznačí, že o něj vlastně nemá vůbec zájem. Svou oběť si vybírá na základě vzhledu a pachu. Svalnatým typům s okouzlující vůní snadno podlehne. Její chování je nepředvídatelné, z vrnícího kotěte se jako mávnutím kouzelného proutku mění v dychtivou šelmu. Tutu změnu má na svědomí slunce, příroda a jeho odér. Chce ho a nekopromisně si jej bere. Všeobecně sex na veřejnosti ji velmi vzrušuje. Nevšední prostředí však pro svého vyvoleného umí vytvořit i doma, hotový obřad vábení. Nestydí se nalákat ho třeba striptýzem a když ho má, kde chtěla, očekává, že se chopí iniciativy a bude ji hýčkat. Žena ve Lvu zbožňuje nekonečné něžné předehry, dotyky na zádech a šíji. Není však jen vrnící koťátko a muž může bez obav při sexu přitvrdit, její krajní mezí jsou hrubost a surovost. Vyvrcholení je důvodem, proč se miluje a proto se nebojí partnera navést. Polohy, kdy je nahoře, jsou pro ni výhodné. Má to totiž ve svých rukou a přiráží vstříc orgasmu. Avšak to vrnící kotě v ní se umí i přizpůsobit. Když je pod ním, nechá si ráda laskat bradavky. Experimentální sexuální extravagance to není její parketa. Důvěra, něžnosti a empatický protějšek ji dovedou na vrchol. Odměnou mu bude dokonale ochočená Lvice. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 05.08.2015
Přečteno 1026x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí