Astrologie a sex (muž Lev)

Astrologie a sex (muž Lev)

Anotace: Sex v astrologii podesáté

Sbírka: Sexikon

Majetnický Lev
zrychlí ti dech.
Rád sleduje tvůj
vrchol vzrušení,
nad tento královský pocit
opravdu nic není.

Muž ve Lvu potřebuje k životu sex jako ostatní vzduch. Provokativním flirtováním bez reálné vidiny styku ho žena odradí. Jeho přílišná náklonnost v sexualitě by mohla mnohé pohoršovat. Partnerka se mu musí úplně oddat. Když má chuť on, má ji mít i ona. Naznačí-li ji, že se chce milovat, nikdy nesmí odmítnout. Žena musí počítat s tím, že chce-li sex, ohne ji kdykoli kdekoli. Přitahují ho zdrženlivé a svým způsobem záhadné ženy, které se však ze své upjatě magické skořápky vyloupnou právě při sexuálním dovádění. Jeho přirozeností je dominantní vedení. Iniciuje dráždivou předehru a její vzrušení zvýší i jeho touhy. Dlouhé horké polibky a vzájemné orální laskání, z toho šílí. Rád ji sleduje, když si s ní hraje ústy nebo když na něj nasedne. Lvi totiž mají sklony k voyerismu. I od ženy se nechá rozmazlovat, ale řekne si, co se mu líbí. Velmi citlivý je na hýždích a vnitřní straně stehen. Žena je majetkem Lva a tak se s ní i miluje, zezadu nebo když je ona dole má nohy na jeho ramenou. Zkrátka je plně v jeho moci. Od ženy očekává dobrý zdravotní stav až gymnastickou pružnost, aby splnila jeho nároky. V sexu je houževnatý a neúnavný. Ne snad že by do toho bušil hlava nehlava. Chce jen dokonale uspokojit svůj protějšek. Teprve až ji přivede k orgasmu, cítí se jako skutečný král zvířat. Pro muže ve Lvu funguje sex z podstaty partnerské souhry a principu braní a dávání. Na základě toho s ním můžete prožít vášeň i po stříbrné svatbě. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 06.08.2015
Přečteno 2125x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí