Astrologie a sex (muž Panna)

Astrologie a sex (muž Panna)

Anotace: Sex v astrologii podvanácté

Sbírka: Sexikon

Na pohled je zdrželivý
uvnitř ale velmi chtivý.
Muž v Panně to má rád,
miluje, když se může
partnerce zcela oddat.

Defenzivně nečinný postoj muže v Panně si může žena vykládat jako absolutní nezájem o její osobu. Opak je však pravdou. Svůj zájem totiž projevuje příliš opatrně až cudně skrze letmé pohledy a doteky či gesta. Je to vskutku kavalír jako filmoví hrdinového na plátnech prvorepublikových biografů. Pomalými krůčky se ženě dvoří, stejně pomalu ji dobývá a prvotním jiskřením rozdmýchává touhu, ona převezme inicitiavu, která nakonec vzplane v obrovský žár. Je šikovný milenec a svůj protějšek nebude šokovat extrémy. V osudovém spojení mezi mužem a ženou nepovažuje sex jako nejdůležitejší. Má ho ale rád a dopřává si ho, když má chuť i dostatek času. Ženu okouzlí tak, že nakonec zláká k hříchu ona jeho. Estetičnost a příjemné prostředí hraje v tomto směru velký význam. Harmonická atmosféra a empatický muž v Panně klidně nechá ženu udávat tempo, ale stejně rád si ji vezme zezadu. Miluje, když ho žena hladí na hrudi, laská mu břicho a dlouze si hraje s jeho mužskou pýchou. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 08.08.2015
Přečteno 2219x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí