Astrologie a sex (žena Štír)

Astrologie a sex (žena Štír)

Anotace: Sex v astrologii popatnácté

Sbírka: Sexikon

Žena ve Štíru
je náročná,
výběr muže není
věc náhodná.
Ta sexem
posedlá ďáblice
je šikovná velice.

Má-li si žena ve Štíru vybrat muže, s nímž chce něco mít, nebude to jednoduché. Chce pro sebe totiž toho nej, i kdyby to byla jen náhodná známost. A taky ona přece nedá každému. Pokud u ní muž boduje, na sex s ní bude ještě dlouho vzpomínat. A proč? Může za to její přímočaré jednání, sexuální otevřenost a vulgární výrazy. Tyto maskulinní elementy muži rychle zvednou ´tlak´ ve slabinách. Nemá ráda to divadlo kolem, jde přeci jen o jedno. I když i ona sní o vysněném muži s velkým M, v jehož náručí se bude cítit bezpečně zahrnována lichotkami. Nejlépe si sex užije na prostorném letišti. Je iniciativní a muže svede. Je šikovná ručně i orálně a partnerovy vzdechy jsou balzámem pro její uši. Orální laskání si moc ráda nechává oplatit. V sexu je velmi kreativní a to samé očekává od protějšku. Miluje překvapení, je otevřená experimentům a také velmi ohebná. Milování je pro ni akt souzvuku společného vyvrcholení a nemyslí jen na sebe. Upřednostňuje polohy, kdy je nahoře. Občas sní o tom, že se jí zmocní partner sám bez okolků. Mužský prvek ženy ve Štíru přitahuje nejen muže. Může se tedy stát, že nejednou ráda podlehne lesbické lásce. Žena ve Štíru má sice na svůj osudový protějšek hodně vysoké požadavky, avšak čím více žádá, tím více také dává. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 11.08.2015
Přečteno 1740x
Tipy 1
Poslední tipující: 4Ricco
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to lež, na letišti jsem si ještě sex neužila!

11.08.2015 17:23:06 | hanele m.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí