Astrologie a sex (žena Střelec)

Astrologie a sex (žena Střelec)

Anotace: Sex v astrologii posedmnácté

Sbírka: Sexikon

Choutkami posedlá
experimentátorka
má vícero chutí.
Neukojená touha
ženu ve Střelci nutí
často vykřiknout
v orgastickém pnutí.

Než najde toho pravého, najezdí mnoho kilometrů. Co se týče sexu, není stydlivá a je zcela bez zábran. Žena ve Střeci loví, aby se utvrdila ve svých choutkách a také aby dosáhla uspokojení. Nejlépe se cítí v přírodě. Chápe ji jako otevřený prostor vybízející k hříšným dobrodružstvím. Možná i z toho důvodu našla zalíbení v nudismu. Ráda experimentuje, líbí se jí také skupinový sex. Orientuje se na vlastní vyvrcholení a bez okolků muži sdělí, co očekává. Tato žena je extrémně vzrušivá, tudíž si nepotrpí na dlouhé předehry ale na dlouhé hlavní dějství. Muži si občas myslí, že není taktní, žene se jen za orgasmem. Ale máme přeci rovnoprávnost: má ho muž a ona ho chce taky! Ovšem i žena ve Střelci se dá zkrotit, úplně roztaje z masáží. Jejími erotogenními zónami jsou vlasy, zadeček a stehna. Ráda si s mužem pohrává až k jeho nepříčetnosti. Nejrůznějšími způsoby ho vydráždí až skoro k vrcholu a pak náhle přestane. Užívá si, jak z ní šílí touhou a škemrá. A stejně mu nedá pokoj, dokud není plně uspokojena. Zvláštní je, že něžnosti před sexem jsou jí cizí, však po styku se tulí moc ráda. Pro společnou cestu životem potřebuje vnímavého partnera. Umí oddělit sex od milování a nezřídka sklouzne k nevěře. Netěší ji to. Pan osudový pro ni bude ten, s nímž sex a milování splynou v jedno. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 13.08.2015
Přečteno 1465x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Sedí to, i když střelec nejsem. Napsané je to suprově! :)

13.08.2015 00:21:46 | AlishaGrimm

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí