Astrologie a sex (muž Střelec)

Astrologie a sex (muž Střelec)

Anotace: Sex v astrologii poosmnácté

Sbírka: Sexikon

Střelec napne luk -
štíhlá či širší
to je vážně fuk.
Tomu mistru předehry
vzrušené ženy rády
(u)spokojeně podlehly.

Muž ve Střelci je skutečný lovec natahující šíp na svém luku. Zaměří-li na objekt touhy pozornost, měla by dělat drahoty. Snadná kořist totiž není nic pro něj. Líbí se mu rozmanitost a tak rád vyzkouší různé typy žen. Žena v jeho posteli je jako lahodný zákusek a on si vychutnává každé sousto. Je mistrým průzkumníkem a to prsty a jazykem. Dokonalá návnada skrze předehru pokračuje vzrušující erotickou masáží, on je odborníkem na erotogenní zóny. Jelikož má rád rozličné ženy, na každé ho zaujme něco jiné. Jednou je fascinován dekoltem, jindy pevnými hýžděmi. Při sexu se mu líbí, když má žena punčochy. Ačkoli je sám přirozeně dominantní, i on se nechá rád vést od partnerky. Dráždí-li ho na krku, hrudi, bocích a vnitřní straně stehen, zaboduje. Ocení i ručně orální laskání jeho mužské pýchy. Má-li muž ve Střelci pocit, že mazlení už bylo dost, ihned si ženu bere a úplně ji vyplňuje zvolna i rázně střídaje polohy i místa. Musí s ní toho vyzkoušet co nejvíc! Nemá ve zvyku plánovat si do detailů sex s dotyčnou. Sice udává tempo, ale nemá problém vyjít vstříc jejím přáním. Tu pravou muž rád překvapuje, vymýšlí novoty, zkouší nepoznané, neboť sex se nesmí stát stereotypem. Obvyklá klasika, vzrušující dobrodružství, nadmíru uspokojivé hrátky, to vše zažijete s tímto mužem. Nechat se jím dobývat? To se pak budete cítit jako obletovaná femme fatale. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 14.08.2015
Přečteno 1670x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí