Astrologie a sex (žena Kozoroh)

Astrologie a sex (žena Kozoroh)

Anotace: Sex v astrologii podevatenácté

Sbírka: Sexikon

Promiskuitní
experimentátorka
v Kozorohu
sbírá zkušenosti
na každém rohu.
Až trefí se do ní
Amorův šíp,
oddanně bude chtít
jen s tím jedním být.

Dvě podoby ženy v Kozorohu se projeví hlavně v erotické rovině. Ta chtivá si vybírá milence podle vzhledu, ta věrná je oddaná až hrob. Sbíráním sexuálních zážitků se z ní postupně stává divoká promiskuitní dračice. Bere to zcela pragmaticky: praxe je potřeba a každá zkušenost je dobrá. Přes den je spořádaným vzorem všech ctností. Když padne tma, tak se slušné masky bez okolků zbaví. Nedělá jí problém rozlišit sex od milování. Má-li vztah, na kterém jí nezáleží, bude určitě nevěrná. Náhodný sex si tato žena nejlépe užije v pohodlí svého domova. Jakmile ji popadně chuť, kašle na dlouhé dobývání, zbaví se svršků a jde se na věc. Při sexu si báječně odpočine. Celý den totiž musí přemýšlet a teď konečně vypne a užívá si plavbu na vlnách slasti. Nebezpečí a experimenty ji vzrušují. Ale musí ji to přitahovat. Pokud ne, klidně muže vyhodí, třískne za ním dveřmi, sama se dodělá v horké sprše a pak spokojeně usne v peřinách. Vyšší stupeň vyvrcholení zažije jen s panem milovaným. Pro něj se rozkrájí a snese mu doslova modré z nebe. Žena v Kozorohu ráda sleduje jeho projevy vzrušení a očekává od něj, že ji to stejně oplatí. Tím si ji úplně podmaní. Horké polibky na krku, uších putující až do dekoltu, z toho se zblázní. Ještě více šílí z laskání vnitřních stran paží a stehen. Miluje, když ji muž pomalu vyplňuje až nadoraz v klasické misionářské poloze či zezadu. Ve stavu maximálního vzrušení si žádá i tvrdší sex spojený s hrubým jednáním. Klidně se stane jeho svázanou hračkou. Zakázaná tabu ji prostě zrychlují tep. Po vzájemném orgasmu se jí líbí, když ona erotická atmosféra pozvolna doznívá, být schoulená v jeho náručí. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 15.08.2015
Přečteno 1813x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí