Astrologie a sex (žena Vodnář)

Astrologie a sex (žena Vodnář)

Anotace: Sex v astrologii podvacáté první

Sbírka: Sexikon

Vybíravá žena ve Vodnáři
bez lásky se s nikým nepáří.
Dlouhé předehry probudí
v ní skryté sexuální touhy,
něha a vodní hrátky navodí
orgasmus dlouhý.

Žena ve Vodnáři má bohatou sexuální fantazii, ale může chvilku trvat, než ji uskuteční. I ve výběru mužů je vybíravá, hledá zkrátka jehlu v kupce sena. Přitažlivý zevnějšek, charisma, důvtip a inteligence, z toho nikdy nesleví. Není ovládaná chtíčem, láskyplný styk je pro ni víc, takže klidně počká na toho pravého. Smyslný oční kontakt, lichotky skládané jejímu tělu a pak ji může muž začít pomalu a něžně dobývat. Líbí se jí dlouhé předehry. Vydráždí-li on její touhu na maximum, ztratí všechny zábrany a začne být velmi kreativní. Žena ve Vodnáři má ne náhodou vzrušení spojené s vodou, horká sprcha, vana plná pěny, zapálené svíčky. Sex ve vodě se jí obzvlášť líbí. Muže si něžně hýčká. Lákají ji starší pánové a ženáči. Uspokojení muže je pro ni důležitější než vlastní. Její ruční pouť po partnerově těle je eroticky vyzývavá. I ona si velmi libě užívá doteky na svém rozpálené postavě. Její pestrá fantazie vytváří stále nové a nové možnosti, jak pomocí vzrušujících hrátek uspokojit mužskou touhu. Chodidla, nohy, pohlaví a dolní část zad jsou jejími spouštěči rozkoše. Z masáže zad bude dozajista vrnět blahem. Nejradši to má klasicky na zádech s nohama kolem mužského pasu. Pokud během styku nemůže dosáhnout vrcholu, pomůže si sama. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 17.08.2015
Přečteno 1729x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí