Astrologie a sex (muž Vodnář)

Astrologie a sex (muž Vodnář)

Anotace: Sex v astrologii podvacáté druhé

Sbírka: Sexikon

Pátrací mise
muže ve Vodnáři
má za úkol číst v ženě
jako v kalendáři.
Dlouhou předehrou
tebe navnadí
a masáž nohou zase
jej rozparádí.

Erotické hrátky preferuje muž ve Vodnáři ve studeném či teplém vlhkém klimatu. Hravé dobývání partnerky je pro něj snad i důležitější než samotný akt lásky. Předehry ho baví více než samotný sex. Ten odkládá ve snaze vymýšlet stále nové a nové hry s ženským tělem. Ženu totiž nechápe jako kus masa stvořený jen k účelnému uspokojení. Chce ji poznat, vědět jak se cítí, co si myslí, co ji trápí, po čem touží... Ty, které nemají dostatek trpělivosti a času s jeho poznávací strategií ženské osobnosti, se nedočkají dokonale připraveného vlnobití v oceánu slasti. Muž chápe ženu jako hračku, kterou je potřeba si hýčkat. Dlouhé předehry plné dychtivých doteků, mazlivého laskání a čichového mapování jsou samozřejmostí. Poněvadž něha podle něj odemyká i zamčená vrata. Občas se do toho něžného dobývání tak zamotá, že uvítá, když partnerka převezme iniciativu. Je svévolný téměř k čemukoli. Centry rozkoše muže ve Vodnáři jsou vlasy, šíje, podkolenní jamky, lýtka a chodidla. Masáž chodidel s ním dělá divy! Dává přednost polohám, kdy je žena v kontaktu právě s jeho nohama. Rád střídá tempo a líbí se mu dráždit ji provokativně žaludem. Nelze říct jakou polohu má nejradši, jisté ale je, že velice rád zkouší nové věci. Sex má mnoho chutí a on je chce ochutnat úplně všechny. Určitě tak v jeho knihovně najdete Kámasútru. Sex s tímto mužem je zkrátka džungle. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 19.08.2015
Přečteno 1709x
Tipy 2
Poslední tipující: jondys, 4Ricco
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Na tom něco je!! :)

08.11.2015 20:29:31 | 4Ricco

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí