Astrologie a sex (žena Ryby)

Astrologie a sex (žena Ryby)

Anotace: Sex v astrologii podvacáté třetí

Sbírka: Sexikon

Žena v Rybách se tváří
jako téměř
nedobytná pevnost,
avšak je sexu velmi
nakloněná bytost.
Oddaná otrokyně je dosti hlasitá,
je to holt sexuální nenasyta.

S ženou v Rybách zažijete perfektní dráždivé hrátky. I když se tváří jako ledová královna, muži, jenž ji přitahuje, dá najevo svou náklonnost. Zdatnost, houževnatost, citlivost, to je podle ní vážně sexy. Její chladnost je ale jen hra, ve skutečnosti má problém při dvoření říci ne. Klidně si ji může vzít na veřejnosti, ale největší pohodlí jí nabízí vlastní postel. Záleží jí na tom, aby se mu to líbilo. Hudba, sexy prádlo, tlumené světlo, smyslný parfém a teď si ji může protějšek pořádně prohlédnout. Zamlouvá se jí totiž, jak je z jejího těla úplně fascinovaný. V bouři chtíče nezná hranic, ale nesmí jít o hrubé a surové zacházení. Vzhledem k její oddané podřízenosti ji vyhovuje vztah pán - otrokyně. To že si s ženou v Rybách může muž dělat, co chce a ona je mu vydána napospas, ji vzrušuje. Ale pozor, nesmí to bolet! Nekonečné líbání, dlouhé předehry, pozornost věnovaná jejímu krku, poprsí, pohlaví, z toho brzy exploduje. Sama bravůrně ovládá mistrnou hru ústy, což muž jistě ocení. Nejradši má polohu na koníčka, ne že by měla vůdčí tendence. V této poloze může partner obdivovat její krásu. Líbí se jí to i zezadu, navíc když si ji muž přitáhne za vlasy, vrní. Při sexu hodně vzdychá a křičí, bere to jako absolutní přirozenost vyjádřit blaho, které zrovna prožívá. Ráda uslyší, že i jemu se to moc líbí. Po orgasmu si užívá skutečný pocit relaxace na vlnách doznívající rozkoše a postupnou rozverností ho většinou rozdráždí k dalším erotickým hrám. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 20.08.2015
Přečteno 1584x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí