Astrologie a sex (muž Ryby)

Astrologie a sex (muž Ryby)

Anotace: Sex v astrologii podvacáté čtvrté

Sbírka: Sexikon

Muž v Rybách
je na pohled uhlazený slušňák.
V posteli však je jako zvířátko,
Něvěříš? Poznáš to za krátko...
Hnán touhou uspokojit své nízké pudy
mění se do podoby sexem posedlé zrůdy.

Muž v Rybách je distingovaný gentleman ve společnosti a úchylný nezdvořák v posteli, to je tedy kombinace. Dominantní vilnost ho tlačí k tomu najít ženu spořádanou avšak v sexu neodbytnou. A to nemusí jít o madam osudovou. Porno beze jako nouzovku, ženy jsou na světě přeci proto, aby ho zbavily napětí v kalhotech. Má v diáři kontakty ověřených kamarádek s výhodami a rád chodí na návštěvy. Pár zdvořilostních frází a jde se na věc. Žena může protestovat jak chce, je jí to však prd platné. Stejně to chce taky a to bránění je jen tyjátr. On totiž umí perfektně rozdmýchat její plamínky touhy ve velký žár. Líbá ji lačně, laská její vzrušené horké tělo, dráždí erotogenní zóny. Sám moc rád podlehne, když si hraje partnerka s ním, i když měla by zůstat pokorná i v této chvíli. Jazyk v uchu a masáž chodidel ještě více vyburcují jeho vášeň a on se jí potřebuje zcela animálně oddat a to ve všech možných polohách. Pro muže v Rybách je typická sexuální ráznost, důraznost, neúnavnost a ustavičnost. V sexu myslí prostě jako zvíře, naprosto pudově. I když má-li lásku, je jeho animální rovina rozšířená i o tu partnerskou. Dělá mu radost spojení v jedno a její orgasmus přináší blažené pocity pro jeho EGO. Tento muž si vybírá starší partnerky. Více než dokonalé postavě dává přednost noblese, taktu, citlivosti, energičnosti, ženství a mateřství. Proto bývá nevěrný a často s vdanými paničkami. V jeho fantaziích se objevují perverzní a dominantní ženy, které ho nutí dělat často zakázané věci, jimž rád podlehne. Obzvláště slast z bolesti by ještě více uvolnila jeho posedlost po sexu bez zábran. Má v sobě dva rozpory: chce se láskyplně milovat jako muž s ženou , touží ale také po tom souložit úplně pudově, bez zábran dupat jako králici. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 21.08.2015
Přečteno 3213x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí