Zašoustat, pomodlit a spát.

Zašoustat, pomodlit a spát.

Anotace: Melancholický výplach ze zahrádky. Kombinace těžkého cynismu, lehce vulgárních slov, sexu a taky trochu té filozofie. Nedoporučuji číst lidem s ideály.

Sedím si tak na zahrádce s cigaretkou, nádherný odpočinek po náročném dni. Tedy, náročném, celej den jsem akorát šoustal nebo čuměl na netflix. Ale i tak, chce to i tak nějakou kondičku, co vám budu povídat. Upřímně si už nedovedu představit žádný monogamní vztah. Už víc jak čtyři roky si jedu ten svůj lifestyle, mít několik kočiček, několik nádherných čubiček, a každou na něco trošku jiného. A vyber si podle nálady. Jedna je hrozně studijní typ, a fakt se snaží, a zkoušet s ní nové věci, to je něco. Ta moje druhá čubička je zase šíleně dravá a divoká – pokaždý když ji dělám, tak to slyší celej barák. Pak sem tam nějaká ta jednorázovka, trochu to okořenit, znáte to. A nějak mi to stačí. Je to přesně to, co potřebuju. Stačí napsat, a do pár hodin šoustáme. A co víc, ty moje kočičky jsou ke mně stoprocentně upřímný; ono, proč by mi měly lhát, že jo? Vědí že je to jen nezávaznej sex prázdná šukačka, uspokojení základních lidských potřeb. A nikdy to v nic víc nepřeroste, to je na tom to krásný.

Hrozně mě baví je svádět. Miluju to a nenávidím zároveň, na jednu stranu je to hrozně super pocit, taková nejistota. Na druhou v tom pořád dost plavu, takže to občas dopadá dost komicky, co vám budu. Naštěstí většina čubiček, co mi padá do oka, jsou vždycky tak děsně nadržený, že jim to nevadí – jediný po čem touží je, abych je vzal za ten jejich štíhlej krček, přirazil ke stěně a tvrdě jim ho tam strčil.

Většina lidí můj lifestyle nechápe. Nerozumí, jak to že nepociťuju potřebu s někým chodit. A ono, jak bych taky mohl pociťovat. Je to občas hrozně divný, vidět ty mé kundičky, ty mé roztomilé kočičky, jak se mnou podvádějí své borce, kteří si myslí, že jsou na manikúře nebo s kámoškou. Je něco jinýho o tom slyšet, a něco jinýho být u toho v první linii. Ale tohle všechno jsou převážně spíš sračky, aby to neznělo jako čistě sexistickej výplach; kraviny, které vás nutěj se zamyslet nad tím, že je v tom možná něco víc. Ale v reálu je to pouze z důvodu, že je to prostě pohodlný. Je pohodlný zavolat, domluvit si čas, zašoustat si, užít si to pěkný, a pak si každej táhnout po svejch, řešit si svý hovna. Je to jednoduchý, a to je celý. A když to takhle provozujete skoro pět let, tak vás to změní. A já hlavně vim, že bych je podved. Bejvalku jsem zvládl nepodvést šest hodin, to je upřímně můj osobní rekord. Šest hodin. A i když si to většina myslí, já nejsem žádnej hajzl, nechci nikomu lámat srdce. Proto s nima jenom šoustám. A ony o tom vědí, vědí podmínky, a vědí, že na vztah jsem nepoužitelnej. Kombinace mého cynismu a depresí může být pro většinu lidí smrtelná. A já to vím. Tak šoustám. Prošoustám celý dopoledne, šoustáme klidně fakt nějaký ty dvě tři hoďky, a ona po příchodu domů stejně píše, že chce ještě. Mé sladké nenasytné čubičky. Típám cigaretu, dopíjím odporně sladkou whisku, a letím domů. Zašoustat, pomodlit a spát. 

Autor crook, 24.06.2020
Přečteno 545x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a tak si lítám v psychozách

26.07.2020 17:56:04 | Plamen

Láska je slepá, nebo hůř, láska zkresluje. Nebo ještě hůř, láska je něco, co jsem nikdy nežádal (Nymfomanka, Lars von Trier).

24.06.2020 21:33:40 | MLADÝ BÁSNÍK

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí