Upálená

Upálená

Anotace: Jak to teklo, tak to mé ruce psaly

Točí - li všechno kolem ní ve znamení ohně, nechť tedy zemře v ohni. Ať omotají jí ruce rudé plameny a svírají je jako v kazajce, dokud neucítí jejich přítomnost. Ať v popel se jí rozpráší vzpomínky a shlíží k jejich zbytkům k nohám, jejichž kotníky budou se propadat do krku žáru. Ať padne pak k zemi a žhnoucí cáry jí spalují tvář, dokud neutichnou její výkřiky. Pak srdce nechť stane se děravým, prostoupeným horkem a pomalu kapalní … plíce pak v suchou vyprahlou pláň se rozmetají ve vzpomínce, že kdysi měly proč se nadechnout. Pak smysl byl ztracen a ony v černočerném dýmu přišly o svou schopnost se pohybovat … však slova, jež bude křičet, nikdy neutichnou. Nespálí je ani nejžhavější plameny. Vždy budou ve vzduchu viset jako odpověď za to, co jí ze vzteku udělali. A oni je nikdy nezapomenou. Navěky budou stát nad šibenicí, navěky připomínat spálené srdce, navěky budou oni číst, že zemřela pro svůj žár v srdci …
Autor Aaliyan, 14.03.2012
Přečteno 1009x
Tipy 2
Poslední tipující: Pauli
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Když pominu to téma, který mě až tak úplně neoslovilo, tak musím říct, že popis je opravdu skvělý. Fakt se mi to líbí.

23.03.2012 18:56:38 | Pauli

přesně tak jsem se jednou cítila.. a to su vodní znamení, ne ohnivé :o)
myslím že stát opravdu na hranici se slovy popsat nedá, kdo to nezažil, ten neví a kdo zažil, ten už o tom nenapíše.. ale na to, že je to promítnutý pocit, je to zachycené dobře

16.03.2012 13:25:17 | hanele m.

Já se tak nějak cítím, přeneseně ...

16.03.2012 13:28:12 | Aaliyan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí