.

.

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=oVslvM30EWI

Jsi jako zima. Jako tichý sníh, co se snáší na řasy. Běžím lesem, běžím, běžím rychleji a rychleji, nechci myslet.

 

Jsi jako mráz. Mám tě pod kůží. Pálíš, když se chce začít hřát.

 

Přišla jsem o dalšího. Zase kvůli tobě. Historie se opakuje. Pokolikáté už?

 

Je mi smutno, když se divám dopředu. Spousta práce, práce, práce a nic víc.

 

Je to myriáda času, tisíce, miliony vteřin. A celou tu dobu si přeju jen schoulit se. Schoulit se k tobě, do jediný bezpečný části světa. Opřít si hlavu o tvý srdce a poslouchat. Panebože nic si nepřeju víc. A dala bych cokoli. Vezměte si mý svědomí, mý slova, jazyk, zdraví. Vezměte si všechno za jeden jedinej okamžik.

 

Postel je koráb. Plaví se na rozbouřeným moři. A nenechá spát. Už skoro vůbec.

 

Tak se rozdávám. Rozdávám se pro tebe, pro to, že třeba…

 

Ne, nevrátí mi tě to. Nic, co udělám. Žádnej další den, kterej v tichosti uvnitř propláču, aniž bych dala cokoli znát. Nevrátí mi tě to.

 

Stejně jako dnes, kdy jsem přišla o dalšího. Kvůli tobě.

 

Kolikrát to ještě zkusím?

 

Kolikrát?

 

 

Autor odnikud, 28.12.2018
Přečteno 524x
Tipy 12
Poslední tipující: Frr, enigman, jitoush, Jort, Malá mořská víla, zdenka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ještě mnohokrát...

04.01.2019 17:44:15 | enigman

...Zkoušej to do skonání světa.....dej tomu šanci a neporovnávej
neporovnatelné....jiné neznamená horší nebo lepší...prostě dej tomu šanci....
...někdy.....jiné je prostě jiné......časem se vše pootočí a budeš se
na vše dívat pod jiným úhlem......drž se....vše dobré v "devatenáctce"
.....ta přeje změnám......Ji./úsměv/

30.12.2018 15:29:28 | jitoush

Taky je mi smutno. Jiný pocit už snad ani neznám.

29.12.2018 15:57:50 | Philogyny

Neříkej dala bych zdraví, jazyk všechno...oni tě slyší a zkoušky přicházející dřív než je nám milo...máš právo dávat ze svého dostatku, ne obětovat, máš právo léčit ze svého zdraví!
Možná to vše už jsi dala, tak nádech, výdech běh...a jsi vítěz!

29.12.2018 09:47:24 | Malá mořská víla

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí