Můj(legendární) maturitní ples

Můj(legendární) maturitní ples

Když jsem před půl rokem koukala do diáře na datum 11. listopadu, nikdy by mě nenapadlo, že ten den přijde. Tenkrát jsme se nad tím tupě usmívali a říkali si:,,Cože? Už?“ Ten čas avšak tak rychle letí, až doletěl k osudnému pátku. Ráno v Roháči přípravy šly hladce. Kluci neomdleli při nafukování balónků, holkám neupadly ruce od stříhání ani se nepřilepily ke zdi lepenkou a vše bylo připraveno na večer.

S klasickým ,,nestíhám“ jsem přiběhla v pět hodin do šatny ověšená jako vánoční stromeček s baťohem na zádech, sukní v jedné ruce a v druhé s krabicí lineckého cukroví. Než jsem stačila popadnout dech, spolužáci mi ho opět vyrazili. Během čtyř let se z nedomrlých pubescentních dětí stali dospělí lidé. Všem to ohromně sluší. To víte, je rozdíl mít na sobě krásné šaty a kvádro namísto mikiny a riflí.

Mimo jiné se mi povedlo úplně vytěsnit studentskou hymnu. Snažím se to dohnat, ale v sále je plno a je na čase ukázat naše předtančení. Následuje šerpování, projevy, přípitek a sbírání peněz. Nestačím zdravit lidi a pociťuji návaly štěstí. Tak takové to je mít maturitní ples… Bohužel poprvé a naposled!
Autor Kačennka, 20.11.2011
Přečteno 1226x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí