Muži mého života

Muži mého života

Anotace: Něco málo o mužích, kteří nějak ovlivnili nebo vlivňují mé bytí.

Můj dědeček Jaromír:
Mám moudrého dědu se zálibou v matematice. Tuto zálibu, ba ani náznak, jsem po něm nezdědila a s matikou jsem vždycky válčila. Žije na Moravě, ve městě s textilní pověstí. Má gigantickou chalupu nedaleko tohoto města. Má bílé vlasy i vousy, holí se a chodí vždy elegantně v obleku. Na zimu má srandovní čepici. Sem tam mi dával žvejky, když mě doprovázel z hudebky na nádraží, nebo desetikačku do školy. Je to mámin otec, babiččin bývalý manžel. Byl ředitelem sladoven a vycestoval do mnoha zemí. Naučil mě hrát šachy a mastit karty.

Můj biologický otec Jiří:
Pouze pojem, žádná citová vazba. Od sedmi let ho nevídám. Alimenty jsou jediný důkaz jeho existence (a má podoba...). Zplodil mě a mou sestru. Neumí vydělat peníze, ale umí dělat děti. Žije tam, kde má děda chalupu. Když mě vidí, dělá, že nevidí. Sestra si ho ani nepamatuje.

Můj nevlastní otec Martin:
Skoro ho beru jako vlastního. Skoro proto, že si nerozumíme. Je cholerik. Jezdí kamionem, takže často není doma. Když není doma, jsme se sestrou raději. Je to otec mého brášky. Je o pět let mladší než máma. Má hodné rodiče - mou babičku a dědu. Věčně křičí a dělá naschvály. Za těch deset let, co je s mámou, mu pěkně narostl pupek (ačkoliv máma nevaří). Má smysl pro humor, vyhrál vesnickou Tour de Beer.

Můj bráška Šimon:
Nejlepší chlap na světě! Posestřil se, ve svých deseti letech poslouchá tvrdou muziku, čte, má rád Harryho Pottera jako já. Dinosauři ho fascinují. Nemá rád učení, protože má ADHD. Jde mu matika. Angličtinu taky ovládá. Holky se mu zatím nelíbí, "jsou blbý..". Hrozně moc si toho pamatuje. Hraje počítačové hry, až skoro závislácky. Máme se moc rádi!

Můj bývalý přítel Adam:
První láska. Když jsme byli zamilovaní, bylo to oukej. Občas krásný. První milování, první vážný vztah. Ale ne takový, na který se vzpomíná po letech. Už ho nikdy nechci vidět a už nikdy nechci chodit s někým emocionálně narušeným a věčně smutným. Mám ráda veselé lidi!

Můj současný přítel Kalu:
Láska s překážkou - dálkou. Miluju ho, protože je veselej, jinej, cizinec (Řek), černoch, ví co chce a sex je s ním skvělej. Žije ve Švýcarsku (a i když dočasně, je to nápor na nervy..). Je ze šesti dětí. Narodil se v Nigérii. Vždy mě rozesměje, když mluví nebo čte česky.
Autor czokies, 19.09.2012
Přečteno 562x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí