Ženy mého života

Ženy mého života

Anotace: Něco málo o ženách, které nějak ovlivnily nebo vlivňují mé bytí.

Moje babička Miloslava:
S žádnou z žen v naší rodině nemám super extra vztah. S babičkou si obzvlášť nerozumíme. Mám ráda lidi v pohodě, lidi, co si sami umí najít štěstí nebo se o to pokouší. Babička si ustavičně na něco stěžuje (nízký důchod hlavně. Už však nedodá, že je schopna utrácet tisíce za hrnce na předváděcích akcích pro důchodce a že jezdí na dvě dovolené ročně). Když je u nás na návštěvě, skončí to tak, že se všichni hádají se všema, babička brečí, že si jí nevšímáme a že si s ní nepovídáme. Vyžaduje políbení na tvář i přes to, že to všichni nesnášíme. Nevím, co o ní říct kladného..

Moje máma Kamila:
Nemáme nic společného. Občas mi někdo řekne, že si jsme vzhledově podobné, ale to jen proto, že neví, jak vypadá můj bio-otec. Nemá smysl pro humor, je vztahovačná. Pořád si kupuje oblečení a boty a to i přes to, že hlavním argumentem proč mi nedali dárek k jednadvacetinám bylo, že "nemají peníze, protože je teď bez práce". Všechno dramatizuje. Pořád mluví o tom, jak by chtěla neřešit tak jako já, co si myslí okolí, ale stejně to pořád řeší. Naučila mě mluvit, chodit a šít. Společnýho máme velký kulový, možná barvu očí.

Moje sestra Diana:
Vždycky jsme se hádaly, kdo bude mluvit za Kena, když jsme si hrály s bárbínama. Když jsme byly malé, držely jsme se večer za ruku, protože jsme se ve tmě bály. Nemáme moc společných zájmů, ale celkem se shodneme v životních postojícha názorech. Závidí mi moje husté dlouhé vlasy (i když to samozřejmě nepřizná, protože by tím utrpěla její hrdost). Umí krásně malovat. Chodí s Romem a je to skvělej kluk. Naši ji štvou úplně stejně jako mě, avšak ona má nevýhodu v tom, že ještě minimálně dva roky s nimi musí žít. Třeba se pak přestěhuje ke mě do Prahy...

Moje nejlepší kamarádka Kateřina:
Fakt blázen. Připadá mi, jako by byla mou sestrou. Bydlíme spolu. Máme hromadu jedinečnejch zážitků, který bych nemohla mít s někým jiným. Chodila s Izraelcem a dokáže mi poradit ve vztahu na dálku a s cizincem. Umí tančit salsu. Řekne na rovinu, co si myslí. Má opravdu ráda sex!

Moje nejlepší kamarádka Andrea:
S Andy jsme se poznaly v práci. Je o rok starší než já, moc chytrá a ví co chce. Nikam nepospíchá a má správné (i když trochu konzervativní) názory. Má fajn vlasy a velký prsa. Je to pařmenka jako řemen! Občas přemýšlí jako chlap, což se hodí, když mám svoje hysteráky.

Moje nejlepší kamarádka Aneta:
Je to hrozně správnej pošuk. Je vždycky veselá a umí si dělat srandu i sama ze sebe. Když je zamilovaná, nemluví o nikom jiném než o svém vyvolenom, což trošku leze na nervy. Je to skvělá řidička a je na ni spoleh. Nedokáže mě tolik pochopit, jako třeba Káča..
Autor czokies, 20.09.2012
Přečteno 567x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jak může být moje nejlepší kamarádka 3x? Když je nejlepší,tak to může být jen jedna, ne? moc tomu nerozumím. Vlastně jsem ani nějak z textu nepochopil, čím tě ovlivnily,ale to možná ani nemělo být patrné, nebo to není záměr

20.09.2012 15:50:26 | kočkopes

Mám tři nejlepší kamarádky, měla jsem jen napsat "dobrá kamarádka"? :) Každá je nejlepší v jiné oblasti a všechny mám stejně ráda. A kdybych dvě neměla už nikdy vidět, byl by to fakt těžkej výběr..

20.09.2012 16:14:23 | czokies

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí