Co jiným se může zdát

Co jiným se může zdát

Anotace: Ku příležitosti poznání a smutku.

Cítím se jak vymáčknutý citrón. Který někdo použil a pak odhodil. A ten teď leží v koši a čeká na vyhození. Jenže já nejsem žádný citron, mne se neříká, dělej to a pak ono. Já si jdu za svým!! Se vším bojuju a bojovat budu!! Není to jen tak člověk se musí umět postavit světu. Obvzlášť když chce něčeho dosáhnout!! Není to jen hup sem hup tam!! Skákat jak ostatní pískají. Nejsem stádo, dělám to co chci a vždy dělat budu! Nějaký už jsem. Můžete mi všichni tisíckrát říkat, co chcete. Mne se to už ale nedotýká. Né tak jak si to myslíte. Sice mne třeba bude mrzet, co jste o mne řekli. Ve skutečnosti mne vás bude líto a nepřestanu se kvůli tomu s vámi bavit. Jen tehdy když to opravdu nepůjde. Jsou však mezi vámi tací, kteří jak blázni jsou a svými podobnými se obklopují. Křičíte, kopete do mne, boucháte ze všech stran. Ale je to jen tím že mne neznáte, nemáte, to co mám já. A ti co byli natolik zvídaví a odhalili, to jaký jsem, to co mám, si mne ukrutně váží. Člověk by mněl vidět dal, než po svůj sobecký nos který chodí ještě půl metru před ním. Lidi jsou zlí, utloukají výjimečné lidi a snaží se s nich udělat to co z ostatních, to co jsou oni. Ono je to pro ně jednodušší než sebrat odvahu a snažit se tomu člověku porozumět. Ono je jednodušší ho shodit do bláta. Nechat ho tam a říct ty můžeš za vše. Ty jsi prostě špatný. Vyslovit verdikt, jako sám osud. Jenomže kdo jsou tito lidé a proč se tak bojí neznámého. Já bych jim mohl udělat to samé ale proč? Proč bych mněl kázat jako nějaký kazatel. Házet na ostatní hlínu. Přitom jimi opovrhovat, pohrdat jimi za to jací jsou. Já nejsem bůh, abych někoho soudil. Mám svůj svět. Občas mi do něj někdo vstoupí, něčím mi ho obohatí. Někdy zase ne. Nikoho s toho světa nevyháním, nikoho tam nevtahuji, aby v něm zůstal. Na venek se to může jevit jako pasivita a lhostejno. Věřte, není tomu tak. Je to jen obrana. Je něco víc co vidíme. Něco víc co cítíme. Lidi to popírají. Bojí se toho. Položme si otázku. Proč je svět pro někoho fádní, stereotypní a nudný. A pro druhého zase ne?
Autor Delven, 12.11.2012
Přečteno 440x
Tipy 2
Poslední tipující: Lucy Susan
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Musím s tebou souhlasit.Nevím zda se sem hodí tyto slova,ale i přes to je napíšu : Nápodobou někoho dosáhneme maximálně na průměr ( J.Ridderstrale). ST

18.11.2012 19:11:17 | Lucy Susan

Pravdu máš.

19.11.2012 13:04:32 | Delven

Děkuji moc za Tvé uznání,však ty také.Jen je to rozepsané (podotýkám,že dobře ) do pár řádků.

19.11.2012 19:09:55 | Lucy Susan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí