Jiná dcera nebude

Jiná dcera nebude

Anotace: takový "výtažek z deníčku"

Dnes ráno jsem se vzbudila a bylo mi moc špatně. Protože jsem plná problémů. A protože se mnou dobře chvástá před ostatními. Taky jsem lhářka a strašná svině, co jen pár lidí děsně využila.
A já celou noc spala, vyspala jsem se, po několika dnech. Ale ráno mi bylo tak špatně, že ten spánek mi přišel zbytečný. A já jsem strašně, strašně unavená.
Lidé říkají, že toho mají hodně. Já toho mám taky hodně. Já nikdy nebudu mít krásnou rodinu. A mé mámě nebudu dost. A když se jí to pokusím říct, jen já budu ta špatná. Už nechci být.
Už nechci být lhářka, ani kurva, jak mě označila. Nechci být jen špinavý nevím co kvůli tomu, že chodím na metalové koncerty. Ne, už ne …
A svádí se na mě vše, co jde, protože to je jednoduché.
Nejsem nic. Jen tohle všechno špatné dohromady. Neúspěšná a bez peněz. A vždycky za všechno můžu.
Najděte si někoho jiného, na koho to budete házet. A mě nechte jen v klidu vyhasnout. Tady, u mě v pokoji, ze kterého mě vyhazujete už jen tím, že chodím domů ve stresu, jestli jsem něco neprovedla nebo jestli smím ve dvaadvaceti letech jít ven a spát u svého kluka.
Mám toho dost. Nezdarů, hloupých narážek. Je mi zle z mého života a nemám už jej jak spravit. Doufám, že se ke mně dostane, kdo přišel na řadu po mně, když už jinou dceru nemáš.
Autor Aaliyan, 09.02.2013
Přečteno 522x
Tipy 4
Poslední tipující: Delven, LadyElis
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Teda, hodně naštvaný a vzteklý text.
Důležité je, aby i tvá matka věděla, že se cítíš tak mizerně. Třeba to potom i pochopí...a třeba ne. Jde o to jen se pokusit.
Ale to jen tak kecám...k takovýmto citlivým textům, je těžké psát komentář.
P.S. Ty metalové koncerty ti chválím:-)

17.03.2013 14:52:32 | Draconian

:-) dekuju ... ty jsou nej :-) jo, je to na nic ... mely bych pryc :-)

17.03.2013 14:57:11 | Aaliyan

Nikdo to většinou nemá lehký ale je ti dvaadvacet jak píšeš..já odešla z domu ve dvaceti..a nebylo to vůbec lehký ale žila jsem s mužem který mě pomohl ..i bráchové,jistě každý to vnímáme jinak a máme jiné možnosti, pro mě domov tehdy skončil!Něšlo tam už žít dál všechno se změnilo..takže lecos co píšeš i chápu ..takže vždycky je cesta - nikdy nemusíš zůstat v jednom bodě opravdu..chce to jen odvahu a pokud máš přátele nebo někoho komu věříš a můžeš se na něj spolehnou určitě ti pomůže!..nebo jsou i jiné cesty než se nechat psychicky deptat

10.02.2013 13:19:14 | xoxoxo

Nejtěší je vždy změna. Ty to vyřešíš, zvládneš všechno na světě :-) !!!! Stačí si jen věřit. Jak že to vlastně bylo? Nezavírej oči..

11.02.2013 12:56:06 | Delven

máš absolutní pravdu, i mí přátelé mi to říkají, a já vím, že je na čase s tím něco dělat ... jen jak tady všichni pisou chce to vazne odvahu a ja mam krome toho i hodne velky strach. a moc me to mrzi.

10.02.2013 15:11:10 | Aaliyan

Všechno je v úrovni komunikace, a je fuk jestli generační, nebo s přáteli, ve škole, na pracovišti, v politice... atd. Pokud se nebudeme umět domluvit, pak už zbývá se uchlastat, drogy, Nuselský most, koleje, plyn, skok z 12. poschodí, střelná zbraň bez povolení... atd.

(asi tvůj zápis v deníčku je staršího data a z nejhoršího jsi venku, předpokládám :)

09.02.2013 12:32:52 | Aťan

ja v tom ziju ... ma realita ... snazim se domluvit od te doby, co vnimam svet a je to jako bych ani nic nerikala ... muzu se stavit na hlavu, nikdy nebudu dosst dobra. a muj zivot bude vzdycky ten spatny ... spatny styl, spatne nazory,vsechno prevracene, protoze se to neshoduje s vladkyni domacnosti

09.02.2013 22:26:48 | Aaliyan

pak už zbývá - osamostatnit se, ..ale mnohdy je to těžké, ne-li v dnešní době nemožné.

10.02.2013 12:26:03 | Aťan

souhlasím a doufám, že dobře.

09.02.2013 21:12:26 | Robin Marnolli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí