Vnitřní síla

Vnitřní síla

Anotace: Odvaha a síla v životě

Ano, samozřejmě že jsou krásnější, štíhlejší a ambicioznější ženy, než jsem já.

Ale já mám svou vnitřní sílu. Mně v životě rodiče nesměřovali k žádnému cíli. Všechny své cíle jsem si vybrala a zdolala sama. Neuměla jsem mluvit, styděla jsem se. Bála jsem se mužů.

Teď jsem tou ženou, jakou jsem chtěla být. Společenskou , extrovertní a vtipnou. Mám spoustu přátel, kterým na mě záleží. I když nemám partnera, dokázala jsem spousty věcí. Umím skvěle řídit, přitom jsem se bála sednout si za volant. Zvládla jsem Vysokou, přitom mi ve třetí třídě řekli, že jsem hloupá :), (Smích). Kdo by se ve škole nenudil, když vás škatulkují a učí nesmysly.

Našla jsem vnitřní sílu, když jsem chtěla zhubnout, změnila svou postavu a jídelníček. A vydrželo mi to přes více než dva roky.

Stále mám chuť na sobě pracovat, takže mě nevadí, že mě ostatní tak nevidí, neznají mě a nemohou vidět ty pokroky.

Ta žena, která je krásná a štíhlá, může být absolutně nepraktická.
Umím být i sebekritická a vidět na sobě chyby. Ještě před třemi lety jsem nebyla schopná odprezentovat svou práci, . Teď tam přijdu a každý mne poslouchá.

I když mi někdy přijde, že jsem se zasekla a jsem nešťastná, vždy se pomalu posouvám.

Měla jsem strach odejít z domu, a nakonec jsem žila 3 roky v Hradci Králové, 3 měsíce v Rakousku, kde na mě nikdo nepromluvil česky a šla jsem sama bez přátel do Prahy a během 3 měsíců měla skvělé kamarády.

Jsou lidé, kteří nevytáhnou paty z domu. Kteří se znovu nepostaví a nenaučí se chodit, protože jednou spadli a upadli na koleno. Já taková nejsem. Mám mnoho jizev. A ty jizvy pomalu zaceluji.

Pro mě slovo "nezvládneš" znamená zvládneš a vyhecování.

Nejhorší prohra je nepokusit se.
Autor Taya, 17.06.2015
Přečteno 392x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí