Něco a nic!

Něco a nic!

Anotace: Zvesela ránu do čela...

Zase je to tady... Zase zažívám ty pocity smutku a zoufalství, ty pocity, kdy někdo zemře a nevíte co s tím... Není to tak dlouho, co jsem stála na parapetu a volala do tmy PROČ? Dnes opět propadám skepsi a zlosti, že nevím, jak pomoci. Ona mi pomoci dokázala, ale já ji podpořit nezvládnu. Všechno se mi vrací, všechno mě svírá a mám prázdnou hlavu. Mnozí z vás si asi říkají, jaký jsem slaboch, že nevydržím takovou součást koloběhu života, jako smrt bezpochyby je.
Odešla... mladá, veselá a plná života. Bůh si ji povolal k sobě a mě nezbývá nic jiného, než v ruce svírat křížek, který mi dala k narozeninám, a doufat, že se jednou zase potkáme...

Střih!

Je skoro dvaadvacet hodin a já utěšuji kamarádku, které zemřela sestřenice. Utěšuju ji a najednou mi dochází slova a sama nevím, co říct...
Bosé nohy dělají stopy ve sněhu a ve skrytu duše doufám, že mě při téhle mrazivé procházce něco napadne... Něco spásného možná, něco uklidňující, zkrátka něco!
Prožili jsme toho hodně a už nemůže víc...
Něco! sbírám svoje srdce z dlažby chodníku, padám do bílého studeného sněhu, cítím, jak mi chlad proniká do těla, zpomaluje mi tep, srdce se snaží bít na poplach, krev pomalu přestává proudit a mě se pod víčky promítá celý ten film... Náš film!

Střih!

Píp, kap, píp, kap, píp... pípání přístroje na JIP... kapačka odkapává moje poslední zbytky života, odečítá poslední vteřiny na tomhle světě, protože proč žít, když?

Žijte každý den naplno a nezapomínejte svým blízkým říct, co pro vás znamenají. Já to chtěla ještě tolikrát říct, ale teď už jen...
Autor Adele B., 22.01.2017
Přečteno 490x
Tipy 5
Poslední tipující: mkinka, Wahadahaku, Now, sluníčko sedmitečné
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobré. Až mrazivě dobré.

16.09.2019 02:00:43 | Now

Pravdivé myšlenky, jen je škoda, že člověk si je uvědomí vždycky , když už je pozdě...., tak snad ty dluhy splatí v nebi, snad....!

23.08.2019 14:18:06 | sluníčko sedmitečné

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí