57

57

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=SK7Be_3bAxA

Mé tělo mi nepatří. Neposlouchá mě a dělá si, co chce. Je to jako ten pocit po probdělé noci, kdy vyjdete ven do ranního vzduchu a všechno kolem vás, tak důvěrně známé, je najednou cizí. Pachy, doteky, barvy. Jako byste se ocitli v příběhu, který píše někdo jiný, a dělá si s vámi libovolně, co se mu zachce.

 

 

Hledám způsoby. Chodím ven, mezi lidi. Poslouchám, učím se. Pracuju, otevírám pusu, zavírám pusu, dělám, co mám.

 

 

Vysává mě to.

 

 

Věci, které by měly být samozřejmé. Nedokážu je dělat jen tak a úsilí, které do nich vkládám, mě den ode dne ubíjí víc a víc.

 

 

Mám kolem sebe tolik lidí. Tuny zábavy vykoupené vším, co je za tím. Tím, co nikdo nikdy neuvidí.

 

 

Píšu, abych vydržela. Píšu, abych byla.

 

 

Píšu 

                 

 

                             ještě

 

 

                                                     vůbec

 

 

                                                                                          ?

 

 

Autor odnikud, 05.07.2017
Přečteno 416x
Tipy 15
Poslední tipující: bogen, Akyš, piťura, Jort, jitoush, Philogyny1, Frr, Avola, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...píšeš.....hledáš.....neumdléváš......Ji.

05.07.2017 13:09:25 | jitoush

když mi je nejhůř, tak to vnímám úplně stejně, zavřu se do své bubliny hudby a sluchátek a zbytek světa je barevná rozmazaná skvrna, těším se na tmu, jedině tam ožívá...

05.07.2017 12:56:09 | Philogyny1

mohla bych se prosím zeptat co znamená to číslo? vyloučila sem věk je to nějaký milník nebo číslo cely pokoje nebo časový údaj vím že su drzá a nic mi do toho není zkoušela sem to sečíst a vyšlo mi že dvanáct to už se ale tak nehodí k obsahu vrtá mi to v hlavě když neodpovíš nebudu se zlobit děkuji moc :-))

05.07.2017 11:43:34 | Iva Husárková

je to datum...nevsimla jsem si otazky, omlouvam se

07.07.2017 08:12:35 | odnikud

děkuji za odpověď :-))

14.07.2017 06:04:04 | Iva Husárková

píííííšeš... prosím nepřestávej chtěla bych se s Tebou podělit o takovou zkušenost nevím jakého jsi věku ale až pokud dožiješ přechodu nebude Ti patřit vůbec nic z Tebe tělo ani mozek každý okamžik bojuješ o svou duši lahoda jahoda dobrý prej sou mravenci f čokoládě snad se nezlobíš já tady bojuju o svou a vlastně nevím jestli to vůbec stojí za to ST :-))

05.07.2017 11:21:38 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí