551

551

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=p21YfobjaVA

Jsem dítě generace, která neví, kam vlastně patří. Domov je jen místo jako každé jiné. Ne stav mysli, ani pohoda, sálající z fotek a filmů.

 

 

Toulám se městem po nocích a hledám něco, čím bych zaplnila to prázdno uvnitř. Jsem obklopena lidmi, ale nejlíp mi je, když se můžu zavřít před všemi a před vším. Zírat netečně celé dlouhé minuty. A nevnímat.

 

 

Nemám už sílu na běhání, tak se jen ploužím. Pomalu, ale vytrvale, kilometry a kilometry, už je ani nepočítám. Motá se mi hlava, když vstávám, často je mi tak slabo, že se musím přesvědčovat, abych to ještě zkoušela dál.

 

 

Bojuju s celým světem a nejvíc s tím, který mě obklopuje nejtěsněji. Jsem osamělý válečník na poslední trestné výpravě. Starý vlk, který už si občas nepřeje nic jiného, než se stočit do klubíčka a druhý den ráno už nevstat.

 

 

Jsem dítě generace, která mě naučila, že o pocitech se nemluví. Že lepší všechno vypít do dna, sedřít se a druhý den ráno vstát o zkušenost silnější. Naučila mě dávat a nepřijímat, bát se a instinktivně uhýbat dotekům.

 

 

Mít svůj svět, ale dobře ho tajit před ostatními. Být nezranitelná. Nebo se tak aspoň tvářit. Ubližovat. A být si toho vědoma.

 

 

Nosit si někde uvnitř všechny staré rány. A potlačit je pokaždé, když se ozvou.

 

 

Naučila mě, že život je jen hra o přežití.

 

 

A já ji vytrvale prohrávám.

 

Autor odnikud, 10.07.2017
Přečteno 478x
Tipy 17
Poslední tipující: AndreaM, zelená víla, Iva Husárková, Jort, piťura, bogen, Pamína, Philogyny1
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ještě že máme ty své vnitřní světy a tam měnit to naučené...

12.07.2017 22:17:56 | zelená víla

...to občas znám...snad o tom jen píšeš a právě neprožíváš, to bych ti nepřál...;-)

10.07.2017 18:10:21 | bogen

pisu svuj svet :)

11.07.2017 11:06:47 | odnikud

...tak doufám, že jen o lidech kolem...bez iluzí...;-)

11.07.2017 13:20:24 | bogen

Jsme stejné generace, předpokládám... Takhle přesně ta výchova vypadala.
Ve mně je taky. Ale jsou věci, které mě pomáhají, hodně pomáhají. Npaříklad Liter :-) A třeba citát, který mě tuhle rozesmál, nevím bohužel od koho:
Pokud máš špatnou náladu, zamysli se nad tím, že až zemřeš, nebudeš mít ani tu.

Velmi uvnitřnělé, sevřené dílko. Díky za přečtení!

10.07.2017 17:55:39 | Pamína

Nejsme ze stejne generace, Paminko, ale jsme si velmi podobne v nekterych vecech, to ano :)

11.07.2017 11:04:25 | odnikud

Píšeš to, co já neumím dát ven, a jako kdybys to psala i za mne, až z toho někdy mrazí. Myslím si, že bych tvou poezii poznala mezi všemi, protože je tak pravdivá, člověk to přímo hmatatelně cítí.

10.07.2017 15:28:05 | Philogyny1

Od tebe je to pro me to nejvyssi uznani, dekuju :)

11.07.2017 11:05:27 | odnikud

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí