549

549

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=kXcOyYEldZY

Uteč, když to dokážeš. Když je ještě kam.

 

 

Já už nemůžu.

 

 

Čtyři stěny a život na vlásku. Nezáleží, nesejde, není. Ta bolest už je víc, než dokážu snést. Přerostla mě a stala se mojí pevnou součástí. Natrvalo. A roste dál. Jako dítě, které nikdy nebudu mít. Požírá zevnitř. Den po dni.

 

 

V hlavě mi šumí les. Z postele vidím nebe. A vrcholky stromů. V noci se kývou ve větru. Někdy, když prší, nechám si otevřené okno, aby mi pár kapek spadlo i na obličej.

 

 

Nikdy mě nepochopí. Dělám špatné věci v dobré víře. Ničím se a vím o tom. Už se nepřesvědčuju, že to je vlastně dobře.

 

 

Je to tak, jak to mělo být. Tenhle svět pro mě není. Ani žádnej jinej. Jsem zavřená uvnitř sebe samotné a nedokážu vyjít ven.

 

 

Jsem zklamání a všechny marné naděje. Rána pod pás, když to nejmíň čekáš.

 

 

Strašně to bolí a já si to zasloužím. Už žádná slova, žádné věty, písmena.

 

 

Už nemůžu.

 

 

Panebože, co teď?

 

 

Co teď.

 

 

Autor odnikud, 14.07.2017
Přečteno 354x
Tipy 17
Poslední tipující: piťura, zelená víla, Jort, Frr, jitka.svobodova, Iva Husárková, Akyš, Philogyny1, bogen
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zkus to jinak... ne, že nemůžeš, ale že chceš... třeba se podívat na slunce... nebo na čaj, jak se točí v oblíbeném hrnku...

vše je na tobě.. ten pohled... držím pěsti...

16.07.2017 01:24:51 | zelená víla

KÉŽ OTEVŘENÝM OKNEM PŘILETÍ NADĚJE A CELOU TĚ POKAKÁ...moc Ti to přeju:-D*

15.07.2017 12:54:46 | Frr

bolí mě strašně jak se týráš co na mě křičí z Tvých děl bolí do krve :-))

15.07.2017 12:03:22 | Iva Husárková

Hlavně si kolem sebe neudělat krustu, nikdo a nic ti pak neublíží, ale k Tobě už pak nepůjde taky nic, to už znám.

14.07.2017 23:08:15 | Philogyny1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí