f_x

f_x

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=aBlKPLeLU_s

Tíží mě tělo.

 

 

Někdy si představuju, jaké by to bylo, kdyby to všechno šlo udělat tak, jak to uvnitř cítím. Nemuset se trápit pro každý malý kousek, každý krůček, který je stejně jen jedním z mnoha na cestě do té hluboké propasti, kde to všechno jednou musí zákonitě skončit.

 

 

Uvnitř jsem jak výdech. Úlevný, dlouhý a lehký. Zvolna plynoucí mezi rty.

 

 

To je má pravá podstata. Ta duše, kterou celý život hledám a snažím se ji nacpat do fyzické podoby.

 

 

Pravda je taková, že mám strach. Děsivý a zničující. Strach, který nejde přepít, přechodit ani přeřezat. Strach, který je tady. A narůstá každým dnem.

 

 

Upínám se k maličkostem. K věcem, které ustavičně nevychází a tím jen prohlubují pocit, že nic kolem nemá cenu.

 

 

Vina a trest.

 

 

Predestinace.

 

 

Další z opileckých myšlenek. A nocí, kdy nepůjde spát.

 

 

Chtěla bych si zase povídat do rána. O čemkoli.

 

 

Jen nebýt sama.

 

 

Se sebou.

 

 

Autor odnikud, 15.10.2017
Přečteno 453x
Tipy 11
Poslední tipující: Jort, bogen, piťura, kudlankaW, Philogyny1
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To, že nás tíží tělo, je základní existenciální pocit, protože tělem jsme ve světě. Možná není dobré oddělovat duši od těla, ozřejmují se jako jedna a táž věc - bytí.

16.10.2017 17:04:20 | tall&curly

tady nejde o existenciální pocity, je to o něčem jiném. a to oddělení těla od duše je paradoxně možná to jediné, co v téhle situaci aspoň trochu pomáhá. I když je to takové dvojsečné. Ale chápu, že ten text může být vnímán různě. Pro mě plní svůj účel tak jak je.

16.10.2017 21:21:16 | odnikud

Vždycky je to o něčem jiném.

17.10.2017 07:28:54 | tall&curly

Cítím to samé, ale neumím to tak napsat.

15.10.2017 22:46:30 | Philogyny1

umíš to líp...

16.10.2017 21:23:25 | odnikud

Každý máme ty své chmury.

směry můžeme jít na pozemské pouti odlišnými ale jistě dojdeme k jedinému možnému vyústění života

přeji Ti mnoho sil
bystrá Ill

15.10.2017 21:25:36 | kudlankaW

nápodobně :)

16.10.2017 21:23:44 | odnikud

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí