sven

sven

Anotace: věnovaná https://www.youtube.com/watch?v=ucI3IpuM-NQ

Chtěla jsem ti napsat. Něco. Něco, co ti pravděpodobně nikdy neukážu. Protože se budu stydět. A vím, že by ses smál. Tak jako se směješ vždycky, když klopím oči a snažím se překonat sama sebe. 

 
 
Jsou minulosti, které utkví. Nesu si ji s sebou a ty znáš stále jen malinkej kousíček. Na víc zatím není síla. 
 
 
Ten pohled. Pohled dravce. Přesně to, co potřebuju. Pohled dravce, co v tu správnou chvíli přejde do něhy. 
 
 
Někdy ty nájezdy cítím. Po strašně dlouhé době. A jsem z toho sama strašně zmatená. A mám strach. Strach, že o tebe přijdu. Každý den roste, společně s tím, jak mě k sobě postupně připoutáváš.
 
 
Jsem nezávislá. Od určité chvíle jsem prostě byla. Stalo se to a já to postupem času přijala. Tak, abych mohla aspoň bazálně fungovat.
 
 
A teď se objevíš ty. V tolika věcech stejnej jako on. Někdy mě to dojímá, někdy se uvnitř směju, někdy pláču. Nemůžu ti to říct, ale strašně se mu podobáš. A nevím, jestli to je správně nebo špatně.
 
 
Ale cítím to. Cítím, že je to jiný. Jiný, než ti všichni před tebou. Už jen proto, že ráno nechci utíkat. Ani uprostřed noci. Chci zůstávat, dívat se, jak dýcháš, vidět se v tvých očích. Neuhýbáš. Vždycky jsem to já, kdo uhne první.
 
 
Jsem zraněné zvíře schované v křoví. Mám v sobě tolik bolesti, že by to zaplnilo pět lidských životů. 
 
 
Moc chci. Ale nevím, jestli to půjde. To jsem ti chtěla napsat.
 
 
Že chci.
 
 
Tentokrát opravdu.
 
Autor odnikud, 04.04.2019
Přečteno 323x
Tipy 6
Poslední tipující: Luky-33, básněnka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Co napsat...i bolest jednou odplyne, jen ten pocit ztráty někdy zůstane...

05.04.2019 21:41:44 | básněnka

... keď niekto povie, čo ja nepoviem ...

05.04.2019 21:18:07 | maryshka008

Povídání je čtivé a zajímavé, jako vždy když nahlédneme do deníku druhého. Avšak po zveřejnění je praktické nebezpečí, že ty upřímné důležité intimní myšlenky a city ztratí váhu. Právě zveřejněním. Jako když setřeme poprašek z křídla motýla. Dej na to velký pozor!! O životě tuze rádi drbeme, ale intimnost vztahu je třeba chránit. Tím víc když ho opravdu chceš, jak říkáš.

05.04.2019 11:27:39 | Karel Koryntka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí