Obohacující

Obohacující

Anotace: Síla informací

Obohacující
Setkání s lidmi s minimálním kontaktem s televizí i ostatními zdroji informací je zásadně odlišné od setkání s populací informacemi promořenou.
Tito lidé jsou dnes jakoby jiní, pro někoho divní.
Jejich úsudky jsou však obvykle podpořeny přírodními zákonitostmi a životními zkušenostmi.
Mohou a často i mají názory lepší než ti z přejatými se sdělovacích prostředků.
Vždyť většina lidského bytí byla na planetě zemi bez jejich přispění.
A lidský druh zemi škodí tím víc, čím víc má poznatků, informací, vědeckých objevů.
Lidé by zase rádi poroučeli "větru dešti"
A přitom svém konání potírají postupně přírodní zákonitosti.
Patřím do skupiny konzumentů informací.
Možná bohužel v můj neprospěch.
Myslím si, nadřazeně, že tyto selektuji.
Ne, oni už selektuji podle těch, které vyhledávám.
Obdivuji pak mozek, který je schopen tyto uchovat, zpracovat a použít.
Kladu si v této souvislosti otázku, zda to není nezdravé.
Být zahlcován, maten a manipulován.
Je to samozřejmě pohodlné, přívětivé a matoucí.
Vždyť příroda je i bez nás kvetoucí.
Mláďata rodící..
Bouře přinášející.
Přispěním neadekvátni činnosti lidí poškozujeme značně symbiózu se zemí.
Ohrožujeme zdroje surovin, ničíme lesy, likvidujeme přírodní druhy.
Proto více věřím těm, co naslouchají jejím hlasům, než těm co si o tom jen čtou.
Ze své pozice mohu ovlivnit jen to málo ve své hlavě. Ale i to, je víc než nic.
Budu tedy více věřit včelaři, než obhájci intrikánů i jiných kmánů.
Budu totiž věřit srně, motýlům, jiřičkám, že se jim u nás líbí.
A hledat budu důvody.
Buďte vítáni vy, kdo v dobrém přicházíte.
Autor umělec2, 22.06.2020
Přečteno 260x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to tím že svět je zahlcen informacemi a hlavně ve školách vymýváním mozků ale dnes najít dobré informace je jako najít opravdu svatej grál ale jsou tady ale chce to čas,trpělivost a selskej rozum, když je žák připraven učitel se dostaví sám. a děkuji neboť zdá se že v dobrém přicházím :)

22.06.2020 09:21:10 | xoxoxo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí