pořádek v chatě

pořádek v chatě

A stejně je celá ta situace komická. Dva mladí neřešiči si vyjeli na chatu k řece, samotní v lese. Tam se oddávali vášnivým a intenzivním prožitkům, užívali si dobrého chmelu a zároveň si povídali jako staří známí. Jo a zmínila jsem se, že se znají měsíc, ne-li míň? A po všech těchto životních hříčkách, s očima plnýma serotoninu si nazí sbalili dvě tabákový neštěstí, zahuhlali něco ve smyslu, že by to neměli dělat, že z toho žloutnou zuby, načež s pokrčením ramen vyšli ven zašpinit se dusivým dehtem. 

 

Chlupy na těle se alespoň na chvíli ježily ze zimy a ne z neposlušných pohybů, ale těla z týhle změny moc nadšený nebyla. Však ještě včera měla horečku a dnes už bojuje jen s vleklým hlenem vytýkajícím z dutin. Chci říct - rýmou. Asi jim ta atrakce byla příjemnější. 

 

Petrolejka na stopě nevěděla, kam se schovat před nárazy vandalů, a tak se nešikovně mihotala ze strany na stranu. V cestě se jim také nachomýtla kytara, která slouží jako dobrý nástroj pro pozvánku ke koitu, nicméně v tu chvíli už jim to oběma bylo jedno, účel splnila. Ačkoliv s největší pravděpodobností získávala mnohem více lásky od těchto buřičů, než-li by kdy dali sobě navzájem, teď ji chladně posunuli, aby nepřekážela v žádaném prostoru. 

 

Spletení těl vystřídala konverzace na úrovni vykládající na stůl karty ze zážitky o předešlých partnerech. Smáli se jak pitomí.

 

A nebyli snad? 

 

S ránem se nechali zlíbat sluníčkem, tabákovou něhou, ale taky svými rty - po kolikáté že se to stalo? Zorničky až ve vesmíru, ale v krvi bylo čisto. Skoro tak čisto jako se snažili udělat v chatě, protože vážený pan otec nesnesl nepořádek. A přesně tento muž stál nečekaně za hodinu před chatou a pozoroval oba dva. Ti se naštěstí už stihli obléct, nachystat k odchodu i uklidit. Maminka bude mít radost, až se dozví, že synáček nebyl v chatě sám, ale nesmyslně šukal s jednou konkrétní holkou, která je náhodou dcerou přítele toho čistotného pána - jeho otce.  

Autor Donutkaa, 12.04.2022
Přečteno 230x
Tipy 4
Poslední tipující: mkinka, Frr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Blbý, blbá a možná i blbé ;-)))

12.04.2022 21:04:04 | Slav Milo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí