HpM

HpM

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=nwUaKoqR2j0

Někdy mi přijde, že se svět propadá sám do sebe. Když zavřu oči, přeju si zůstat v té tmě a už je nikdy nemuset otevřít.

Je to pět let, kdy tak nějak tápu. Vlastně asi víc než pět let. Čas kolem mě ubíhá jako ve zrychleném záběru. Než se vůbec stihnu nadechnout, všechno okolo je jinak. Jen já zůstávám.

Asi mi prostě chybí taková ta spřízněná duše. Ta, co je jen jednou za život.

Potkávám spoustu lidí a pořád v nich hledám to něco. To, o čem vůbec nevím, co by to vlastně mělo být.

A vždycky, když mám pocit, že jsem to našla a dám tomu sto procent, najednou se to všechno hroutí jako domeček z karet.

Po večerech si plavu ve svojí temnotě a vlastně nechci vidět nikoho a nic. Neřekla bych, že je mi tam dobře, ale je to jednodušší.

Vnímat svět otevřenýma očima je ten nejtěžší úkol, co v životě máme. Jako malí si zakrýváme obličej rukama a myslíme si, že nás nikdo nevidí. Jako dospělí už to udělat nemůžeme. Rozum je ten nejhorší nepřítel.

Chtěla bych spoustě lidí říct spoustu věcí. Nebo bych to možná všechno chtěla říct jen jednomu člověku. Ale tak nějak nemám sílu. A vlastně ani možnost.

A tak svádím jen boje ve své hlavě. Každý den. Troufla bych si možná říct i každou hodinu.

Snažím se držet si smutek dál od těla, uzavřít ho někde, odkud bude moct ven jen občas. Ale nedaří se to.

S každým dalším zklamáním, s každým dalším opuštěním, vylézá víc a víc na povrch. A dává mi čím dál tím větší úsilí, aby to nebylo poznat.

V jádru jsem pořád ta malá ztracená holka, co netouží po ničem jiném, než aby se u někoho mohla konečně schovat. Najít to útočiště, které nikdy neměla.

Najít ho jednou za život v něčem jiném než v psaní.

Je to všechno někdy tak těžké, ta tíha vzpomínek a minulosti, že mě to zaplavuje jako vlna v aquaparku, když jsem byla malá. Dostala se mi všude do pusy, do krku a já na chvíli zmizela pod hladinou a nemohla dýchat. Přesně tenhle pocit mívám.

A někdy si přeju, abych se už nemusela nadechnout. A zůstala v té tmě. Kde není vlastně vůbec nic.

Ani já.

 

Autor odnikud, 28.12.2022
Přečteno 173x
Tipy 12
Poslední tipující: Marten, jitoush, Iva Husárková, mkinka, Sonador, kozorožka
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...spousta vnímavých se takhle cítí...depka je dokonalá na rozdíl od člověka...komu to ale vysvětlit, jak se cítíš, když většina lidí je jiných...já říkám tupých emocionálně...nebo automatů, chceš li...

29.12.2022 18:52:29 | Marten

....Rozumím Ti Il,občas si na Tebe vzpomenu.....Je to jak přeskakující jehla na gramofónu,jako začarovaný kruh,vystoupit z něj můžeme jen my sami....Ji.

29.12.2022 15:05:14 | jitoush

Žalmisté vždy hledali útočiště v Bohu, takže ti přeju aby i pro tebe byl tím, koho potřebuješ.

Ale napadá mě, že vlny jsou holt potvory a že si na ně musí dát člověk pozor, pokud je teda zrovna nesleduje z dostatečného odstupu. A když už s nimi má co do činění, tak se nadechnout dříve než ho jako malého zmasakrují.

Kéž bychom dýchat mohli, abychom dýchat nemuseli ;-)

28.12.2022 21:38:59 | Slav Milo

nejsi v tom sama, určitě ne...

28.12.2022 21:11:50 | stormeater

Ty pocity cítím též.

28.12.2022 21:07:06 | mkinka

Jo to znám. Úplně ti rozumím. Člověku, je-li takový, nezbývá, než dělat, co ho baví, a čekat, jestli mu proud osudu nepřinese štěstí. Hlavní je nepropadat negativním pocitům. Když to jde.

28.12.2022 20:57:11 | kozorožka

nojo... achjo... jsme si všichni mnohem víc podobní, než se zdá... ať je líp! a pěkně napsáno*

28.12.2022 20:53:57 | Sonador

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí