2. Deník Abstinenta 6

2. Deník Abstinenta 6

Den jedenáctý

Vždy se najde důvod, proč se napít.

Začalo to nevinně.
Pravdou o víně, o vině a jedněch narozeninách.

Když se z vašeho tatéra stane váš kamarád, má to spoustu pozitivních důsledků.

A když už má ty narozeniny, proč neporušit svoji abstinenci.
Alespoň bude o čem psát.

Takže jsem v tom nevinně.

A za ty Slováky, co objednávali jednu rundu panáků za druhou taky nemůžu.

Měl jsem zůstat raději u toho, že nemám o čem psát.

Vždy je jednodušší to svést na všechny kolem sebe, než si přiznat, že v tom lítám až po uši.

Nejhorší na těch večerech plném alkoholu jsou ty velká prázdná okna v mé hlavě.

Okenu na ně.

Den dvanáctý

Jestli existuje bůh, tak ho zrovna já musím opravdu bavit.

Na co budeme koukat dnes Otče? Pusť toho Abstinenta, tam se zaručeně pobavíme.

Jestli jsem někdy pochyboval o tom, že existuje apokalypsa, dnes jsem ji doma našel v plné parádě.

To nebylo se pozvracení jen tak aby se mi ulevilo. To byl útok vetřelce, který mi vyhodil všechny vnitřnosti v těle na mojí podlahu, linku, do dřezu, jen ne na záchod. Můžu být rád, že mi i nenasral do kalhot.

A vidíte, i přes hodinu trvající úklid vlastní večeře z předchozích sedmi dnů jsem večer zase pil.

Jak se říká, když už tak už pořádně.

Pozitivní bylo, že jsem si tentokrát pamatoval všechno, vyhrál slušné peníze v kartách a jel domů v celkem uspokojivém stavu.

Jak říkal jeden slavný rocker, důležité pro to, aby jste neměli kocovinu, je nikdy nevystřízlivět.

Ale kdo na to má pořád brát peníze?
Autor Karel Letník, 21.04.2023
Přečteno 100x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Drž se. Máš na to nepít.

21.04.2023 18:37:21 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí