Kladrubská intimní

Kladrubská intimní

Anotace: Volné pokračování textů Když ti osud vozík vyměří a Možná to byl trest.

Sbírka: Pohledy z dálky

Od září roku 2003 do konce února 2004 jsem pobýval ve známém rehabilitačním ústavu a zotavoval se z následků spinálního zranění. Jinými slovy, učíte se tam nejen znovu se postarat o sebe co to jde, snaží se zlepšit zdravotní stav, ale i přijmout realitu nového života. Většinou života na vozíku. Samozřejmě, že s touto realitou se smiřujete jen velice těžko a každý z pacientů věří, že se ten nahoře trochu probere a zkusí po dvou tisících letech zase nějaký zázrak. Bohužel se zázraky on šetří a ještě se nestal nikomu, kdo by ho potřeboval. Fronta čekatelů je předlouhá na celém světě. A věda lékařská ani v 21.století nedokáže s výzkumem míchy náležitě hnout kupředu.

Mladíci i muži léčící se z podobných páteřních a míšních traumat však vnitřně a někteří i s pomocí psychologů řeší jeden problém, který je trápí o milion procent víc než samotné ochrnutí. Tím problémem je ztráta mužských funkcí v intimním životě. Erekce se má snahu vrátit a také se vrací, i když v různé kvalitě. Co se v devadesáti devíti procentech nevrátí je schopnost ejakulace. S tou je konec, hotovo a vymalováno. Vrcholu nedosáhne paraplegik ani pohlavním stykem, ani oblíbenou ruční metodou. Záleží i na věku ve kterém vás podobné martýrium zasáhne. Jinak to vnímá dvacetiletý mladíček bez rodiny a jinak šedesátník se třemi dětmi. Lehce to nenese nikdo. Všichni ve skrytu duše doufají, že se to zlepší. Ale víra s léty vyprchává a nezbývá než spolknout hořkou realitu, že intimně nefungujete jak máte. Početí dítěte je pak složitou otázkou a je nutný operativní odběr spermatu z nadvarlete. Samozřejmě vše placená služba.

I já se cítil obrovsky šťastný, když se mi zhruba v prosinci erekce začínala po čtyřměsíční přestávce obnovovat. A jak to už bývá, vrací se ta funkce nečekaně a ve chvílích zcela nemilých, kdy je to vhodné opravu nejméně. Jednou večer při hygienické kontrole a přebalování jsem dostal opravdu silný zásah této obdivuhodné ukázky přírody.

Dvojice tehdy sloužících sester, které jsem soukromě přezdíval esesačky,to kvůli jejich odměřenosti a obhroublosti, však neměly asi svůj den, možná je naštval manžel, nebo nízké odměny za vykonanou práci, možná se jedna z nich cítila uražená, ale opravdu jsem to neudělal schválně. Ovšem její reakce na můj erektivní výkon byla silně podrážděná a nebojím se říci, že až krajně neprofesionální. " Dejte si toho pinďoura laskavě dolů, jinak vám to nemohu zapnout."

Soused sdílející pokoj se mnou se tomu zasmál hlasitě a já trochu s rozpaky se celý začervenal. Ano, i chlap se zastydí. Nezlobil jsem se, ale tato slova na místě nebyla. Pokud někdo pracuje na oddělení, kde převažují muži, musí počítat i s podobnými úkazy. Není lehké sloužit lidem, vím to dobře, i moje maminka povolání zdravotní sestry dlouhé roky vykonávala. Přesto bych očekával trochu pochopení a spíše přejít vše mlčením, než komentářem.

Dnes už to vidím zase jiným pohledem, neboť čas hrany obrousí, ale vzpomínky, ty jak známo nemůžeš si zout.
Autor Admirál, 09.05.2023
Přečteno 106x
Tipy 4
Poslední tipující: redandreablue, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Otevřené, prožité a silné.muj kamarád Péťa na vozíčku tiše závidí těm,co se dostanou sami na vozík.ale nestěžuju si, mámu i tátu a krásný výhled ze své cesty na moře.

09.05.2023 12:34:19 | mkinka

Díky za čtenářskou přízeń. Tento můj text nebyl o stěžování, naopak, spíše částečné upozornění na fakt, že stačí chvilka a jekonec s intimitou jak ji známe a s funkcemi. Jsem pokorný k těm, co mají osud na vozíku ještě těžší a potkal jsem jich dost.

09.05.2023 12:54:21 | Admirál

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí