Stíny ráje

Stíny ráje

Anotace: Milost a vděčnost jedné duše uchvacující vesmír...

Žijeme, existujeme, tvoříme. Každému nám otevírá duši společný dech pro rozkoš. Píší tyto řádky pro Vás, neboť se již nebojím smrti a vím, že budete milovaná a obdivovana. Přál bych si, abychom častěji sdíleli přítomnost takovou jaká je. Nyní vím. Ze nic nevím. Mocný to proud vědomí. Vesmir s námi a v nás.

Rádi objevujeme nové světy. Díváme se do budoucnosti. Tvoříme přítomnost. Člověka toužíme viděti nove. Prehodnocujeme naše vztahy ve vesmíru. Snažíme se pozitivně působit. Pu-sobit. Ovlivňovat. Jsme aktéry velké hry. Horime v pohnutkach a na srdci.

Přiznávám, že jsem v pokušení Vás dále svádět slovy. Miluji okamžiky bezpodminecne skutečnosti poznávání. Zkoumáme se navzájem. Skrze reálné situace a konkrétní slova. Pracujeme na sobě. Derou se nám z úst slova, z hlavy myšlenky a ze srdce pocity. Vnímáme se jako dvě bytosti, doplňujeme se jako jeden.

Příjemné okolnosti vedou na vrchol hory. Mluvíte pravdu jako pohádková postava. O cestě, cíli a člověku dneska. O tom co bude potom. O malbě, bohu, slávě a bohatství. Jste můj strážný anděl a přitom se nebojíte jít na vyzvedy do pekla. Jsou součástí téhož vědomí.

I kdybych měl moc to vše převést do slov, nic by se nevyrovnalo tomu okamžiku stvorenem diky naším telum a myslím. Diky osobnostem, bohu, vesmíru. Vtelujeme přítomnosti naha těla. Co pritshujeme je náhoda, korespondence s oním, jsme jiní, svérázne bytosti s dětskou duši.

Hledáme cestu jak pozitivne působit na lidi, vy skrze jógu, malbu, meditaci, přes vůně organických tvaru a života. Já skrze performaci, básně, hudbu, život. Proste působit. Zážitky jsou svate vnímáme li je takto.

Píší tuto zprávu pro výstrahu, kdybych zapomněl tento den, na který nikdy nezapomenu. Ten den, kdy jsem uvěřil, že hrát divadlo a pracovat na tom projevu má smysl, hrát sebe samu, život, sebe-objevitel, přítel tanečník, dech po kterém se svléká slovo virgule. Plodný vir zítřka porozeny dnes porozuměním odenym v touze.
Autor Happyyz, 26.05.2017
Přečteno 794x
Tipy 1
Poslední tipující: MiMiKa
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí